Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger hjelp til "team-logo"


Justisia

Recommended Posts

Nå la jeg jo ut forespørsel her da, om noen kunne hjelpe meg å lage en siluett av min egen hund. Siden jeg ikke klarer det selv. Hadde jeg klart det hadde jeg vel egenltig ikke spurt om hjelp eller? :-D Og å knipse et siluettbilde av bikkja er ikke det samme som siluett til en logo. Men, samma det.

Og linkene vat til hjemmesiden min, med mine bilder, så å komme med lover og regler, det ser jeg nå ikke helt greia med. men det er nå meg.

Okke som, trekker forespørselen her inne, da det latet til å være vrient dette ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er LH? siluetten bør lages selv grunnet lover og regler. ;)

Lancashire Heeler

Vel, hadde jeg kunnet lage siluett skikkelig hadde jeg nå gjort det ;-) Den jeg alt har klarer jeg nemlig ikke å lage større slik at den blir pen. Og jeg slettet orginalen for sånn ca lenge siden. Og når bildene er av mi ega bikkje ser jeg ikke helt hva lover og regler har med saken å gjøre om noen får lov til å lage en siluett av bikkja mi liksom ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hadde jeg kunnet lage siluett skikkelig hadde jeg nå gjort det ;-)

Men du bør uansett få det laget. Du har jo vist siluett eksempel nå, så bare finn fram siluettbilde av din hund eller ta et. Det er enkelt å lage en slik som i eksemplet utav det av de som kan bittelitt bilderedigering. Legg ut bildet i tråden her. Enten det eller kontakt kennel og spør om lov til å ta deler av bildet deres til din egen. Det er ikke lov å bare ta vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du bør uansett få det laget. Du har jo vist siluett eksempel nå, så bare finn fram siluettbilde av din hund eller ta et. Det er enkelt å lage en slik som i eksemplet utav det av de som kan bittelitt bilderedigering. Legg ut bildet i tråden her. Enten det eller kontakt kennel og spør om lov til å ta deler av bildet deres til din egen. Det er ikke lov å bare ta vet du :)

Nå var det MIN hjemmeside med bilder av MIN hund jeg linket til da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...