Kensington Gate Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Sele på for første gang: Selen må nok justeres en del, men jeg måtte bare prøve den på. Har baksele også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lara Skrevet 27. September 2011 Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Han ser litt ut som en sånn hest fra prinsesse bøker for små barn. Helt nydelig hest, altså. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 27. September 2011 Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Dette ser lovende ut. Jupp den må definitivt justeres. Hvordan ser neste uke ut for deg? Mandag? Jeg skal jobbe fra 8.30 og ett par timer, men etter det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. September 2011 Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Fytti så flotte/ interessante/ inspirerende bilder du tar! Også så fin sommerfilm! *Sukker henrykt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Dette ser lovende ut. Jupp den må definitivt justeres. Hvordan ser neste uke ut for deg? Mandag? Jeg skal jobbe fra 8.30 og ett par timer, men etter det? Mandag passer bra, jeg må dra derfra senest 14.30 for å rekke å springe igjennom dusjen før jeg drar på jobb, men vi bør få gjort litt på den tiden. Hvor i terrenget jobber du? (Tenkte å si at jeg betaler selvsagt bensinpenger og sånn.) Fytti så flotte/ interessante/ inspirerende bilder du tar! Også så fin sommerfilm! *Sukker henrykt* Kanskje kan jeg invitere deg og familien på en liten sledetur på jordet til jul hvis Gråtass får litt skikk på meg og hesten? *Legger alt ansvar på Gråtass* Han ser litt ut som en sånn hest fra prinsesse bøker for små barn. Helt nydelig hest, altså. Takk - jeg føler meg litt som prinsesse i joggebukse rundt ham! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 PS! Gråtass, takk for at du lurte meg med på kurs! Knall, supert, flott og fint var det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. September 2011 Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 Fantastisk nydelig, det blir spennende å følge med på fargeutvikling osv. ettersom han blir eldre. Øynene gjør ham virkelig til et blikkfang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 28. September 2011 Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 Mandag passer bra, jeg må dra derfra senest 14.30 for å rekke å springe igjennom dusjen før jeg drar på jobb, men vi bør få gjort litt på den tiden. Hvor i terrenget jobber du? (Tenkte å si at jeg betaler selvsagt bensinpenger og sånn.) Kanskje kan jeg invitere deg og familien på en liten sledetur på jordet til jul hvis Gråtass får litt skikk på meg og hesten? *Legger alt ansvar på Gråtass* Takk - jeg føler meg litt som prinsesse i joggebukse rundt ham! Jeg drar fra Vinger rundt kl 10.30 tenker jeg. Jeg kan ringe deg når jeg er på tur. Nå følte jeg ett visst press på meg her altså... Jeg lover ikke noe, men jeg kan ihvertfall prøve å hjelpe deg med starten. Bra du likte kurset, skal hilse fra R. og si at du får en fisk dengt i hodet om du ikke trener fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. September 2011 Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 Wow! For en nyyyydelig gutt du har! :heart: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 28. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 Fantastisk nydelig, det blir spennende å følge med på fargeutvikling osv. ettersom han blir eldre. Øynene gjør ham virkelig til et blikkfang Ja, det blir gøy når han blir så godt som helhvit og har de blå husky-øynene - det blir vinterkongen sin, det! Jeg drar fra Vinger rundt kl 10.30 tenker jeg. Jeg kan ringe deg når jeg er på tur. Nå følte jeg ett visst press på meg her altså... Jeg lover ikke noe, men jeg kan ihvertfall prøve å hjelpe deg med starten. Bra du likte kurset, skal hilse fra R. og si at du får en fisk dengt i hodet om du ikke trener fremover! Hehe, slapp av - jeg forventer ikke magi, bare litt drahjelp (sånn i tilfelle hesten ikke vil dra, mener jeg ). Hils R og si at all fisk som sendes mot meg fortoller jeg sporenstreks og sender ut av landet, så han kan bare prøve seg! Ellers kan du si at jeg har fortsatt å trene. La et spor over gårdsveien i dag. Dessverre stoppet en nabo bilen sin rett over sporet da vi skulle krysse for å slå av en prat. Men det gikk bra til slutt. Får legge opp til et mer knirkefritt spor neste gang. Wow! For en nyyyydelig gutt du har! :heart: Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. September 2011 Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 Herregud så fantastisk nydelig han er! Han høres bare herlig ut, så stødig! Nesten så man vurderer en dølahest isteden for en halvgal S halvblods Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 28. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 Herregud så fantastisk nydelig han er! Han høres bare herlig ut, så stødig! Nesten så man vurderer en dølahest isteden for en halvgal S halvblods Dessuten står han liksom i stil med min trauste Volvo. Skal du ha hest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. September 2011 Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 Dessuten står han liksom i stil med min trauste Volvo. Skal du ha hest? Jupp. Har en halvtam, men snill halvblods nå på for, og så fort vi flytter og får skoget litt ned og bygget om det ene uthuset så flytter han hjem for å stå sammen med en gammel kaldblods og forhåpentligvis om noen år en shettis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 28. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 Artig! Hvor gammel? Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. September 2011 Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 Artig! Hvor gammel? Bilde? 11 år gammel, bilde kommer så fort jeg klarer å rote meg til å ta med kamera/mobilen i stallen! Prøve å ta noen bilder ikveld kanskje Har bare hatt han i en uke, men ser ut til at vi kjøper han etterhvert. Artig fyr med fin personlighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 28. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 11 år gammel, bilde kommer så fort jeg klarer å rote meg til å ta med kamera/mobilen i stallen! Prøve å ta noen bilder ikveld kanskje Har bare hatt han i en uke, men ser ut til at vi kjøper han etterhvert. Artig fyr med fin personlighet Så spennende! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 28. September 2011 Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 Dessuten står han liksom i stil med min trauste Volvo. Skal du ha hest? Hey, dølahester er da ikke trauste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 1. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Han er gedigen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 1. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Det må være en optisk illusjon! Han er ikke så stor, ikke stort høyere enn 1.50. Bilder fra i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Så nydelig han er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 For noen fine bilder!! Og av en utrolig nydelig hest 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 4. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2011 Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 :wub: åååå noe så vakkert!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisk Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Vakkert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts