idasp Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Jeg er ei jente på 20 som er bosatt i Oslo. Jeg kommer opprinnelig fra Sandefjord hvor jeg har vokst opp dyr. Nå som jeg bor for meg selv og studerer har jeg ikke mulighet til å ha en hund på heltid så hundepassing ville vært midt i blinken! Så hvis du trenger en til å passe de lodne så er det bare å ta kontakt Siter
Kaja Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Hva kan du tilby, å har du noe maks krav til Str? Siter
idasp Skrevet 13. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2011 Hva kan du tilby, å har du noe maks krav til Str? Jeg kan tilby lufting og det er også mulighet for meg å ha den hjemme hos meg hvis det blir eventuelt! Jeg har ingen krav til str:) Siter
idasp Skrevet 13. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2011 Hvor i Oslo bor du? Jeg bor på Adamstuen Siter
Liz Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Hei! Tar du penger eller er du ute etter "bytte-pass"? Vi skal på tur 4.-7.- oktober og trenger noen til å passe hunden vår, Cairn tispe, de dagene. Vi bor i Oslo. Håper på positivt svar! Mvh Liz Siter
kristinarmorset Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Jeg har en skjønn rhodesian ridgeback som trenger dagmamma ca fire ganger per måned. Dette er på dagtid, og hun må hentes klokken 0800 på Ullevål! Hvis det kan være av interesse, ta kontakt med meg på [email protected] Siter
Mumfy Skrevet 6. April 2013 Rapporter Skrevet 6. April 2013 hei eg lurte på hvordan eg kan skrive en rubrikk på best måte og fornuftig om hundepassing mot betaling'? Siter
Recommended Posts