tulip Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Kan ikke stille selv pga helsemessige årsaker. Ok. Men Bugge hadde sikkert handlet for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Ok. Men Bugge hadde sikkert handlet for deg Godt mulig, men litt seint å tenke på det nå. Jeg får ta det igjen senere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 4. November 2011 Rapporter Share Skrevet 4. November 2011 Vi kommer, jeg gleder meg Samme dommeren som Uva hadde i sitt aller første valpeshow faktisk. Da fikk hun kjempefin kritikk, og jeg fikk kjeft fordi jeg brukte helstrup... Det har vi forøvrig ikke brukt siden den gangen. Men jeg husker at han sendte alle rundt flere ganger med slakk line. Får se om han gjør det denne gangen og, vi har ikke trent noe på å løpe med slakk line vi... Men det blir artig uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2011 Huh, må visst revurdere det jeg tenkte om påmeldte hunder Ser ut til at det er bare 1 hannhund påmeldt, og jeg er ikke 100% sikker på at det er hannhunder påmeldt engang. Hvis det er det så er Smula eneste juniortispe i alle fall, og hvis ikke så er det 6 tisper påmeldt. Hvem er de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts