Gå til innhold
Hundesonen.no

Orklahallen 12-13. november

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kommer :)

Stiller nok bare Oliver. Mest sannsynlig går han i åpen, men er en pitteliten mulighet for at han går i champion også! Går han i åpen så blir han champion om har tar certet. :)

Noen som vet noe om Ronnie Tolson fra Irland?

Skrevet

er fortsatt grønn jeg (ååh, føler meg dum:p) men hvordan blir jeg medlem å får gjort det der da ? :P

edit: nå fant jeg det jo selvfølgelig :P

Skrevet

Nå har jeg meldt på tror jeg, men skal jeg bare sette over pengene på den kontoen da, og ta vare på kontoutskriften, så vise det ?

Skrevet

må grave litt til, til høyre står det; Våre registrerte brukere kan nå sjekke status for sine påmeldinger via valget "Påmeldinger" under menyen til venstre.

Jeg finner det ikke til venstre jeg ? eller i det hele tatt :P

Skrevet

Nå har jeg meldt på tror jeg, men skal jeg bare sette over pengene på den kontoen da, og ta vare på kontoutskriften, så vise det ?

Jepp sett over også bare skriv inn rase , regnr , eier å evt navn ... Så får du nr.lappen tilsendt ...

Skrevet

må grave litt til, til høyre står det; Våre registrerte brukere kan nå sjekke status for sine påmeldinger via valget "Påmeldinger" under menyen til venstre.

Jeg finner det ikke til venstre jeg ? eller i det hele tatt :P

Du skal væl få bekreftelse på mail add du oppgave :)

Skrevet

Jepp sett over også bare skriv inn rase , regnr , eier å evt navn ... Så får du nr.lappen tilsendt ...

Takktakk! da er det klart iallefall :)

• 1 month later...
Skrevet

Bare 4 grander?? Tror aldri det har vært stilt ut så få der før... Jaja, det skal nu gå fort unna iallefall, jeg slipper å sitte en evighet ved ringen og være nervøs :lol:

Skrevet

Jeg stiller ikke, men kommer ihvertfall for å se på Søndag. Muligens lørdag også, er jo bare 15 min herfra. :P

Hvorfor stiller du ikke Baby, siden du har fått henne opp i vekt?