xxx12345 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Dommerliste Dette er jo en lokal utstilling for oss, så selv om den er dyr så stiller vi. Da får Smula møte sine lokale konkurrenter for første gang. Hvem flere? Siter
tulip Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Polsk dommer på GD, da har vel nyhunden en sjans til å få rødt?? Regner med at hun stiller der, om Bugge ikke sier hun er katastrofal i ringen Siter
Monab88 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Jeg kommer Stiller nok bare Oliver. Mest sannsynlig går han i åpen, men er en pitteliten mulighet for at han går i champion også! Går han i åpen så blir han champion om har tar certet. Noen som vet noe om Ronnie Tolson fra Irland? Siter
AnitaK Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Vi kommer å stiller i valp 6-9mnd ,da frøkena er 1.dag for lita for de voksne rekker .. .. Siter
Tonje Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Jeg skal stille begge mine der Siter
Angilja Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Tja, kanskje det ja! Må bli "valpene" i juniorklasse det da. Siter
LinL Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Hvordan melder en på når det er "manuell" påmelding egentlig ? Må spørre, er jo en fersking jeg! Siter
AnitaK Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Hvordan melder en på når det er "manuell" påmelding egentlig ? Må spørre, er jo en fersking jeg! Gjør det på nette : http://hundeutstilling.no/ mye enklere Siter
LinL Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 er fortsatt grønn jeg (ååh, føler meg dum:p) men hvordan blir jeg medlem å får gjort det der da ? edit: nå fant jeg det jo selvfølgelig Siter
LinL Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Nå har jeg meldt på tror jeg, men skal jeg bare sette over pengene på den kontoen da, og ta vare på kontoutskriften, så vise det ? Siter
LinL Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 må grave litt til, til høyre står det; Våre registrerte brukere kan nå sjekke status for sine påmeldinger via valget "Påmeldinger" under menyen til venstre. Jeg finner det ikke til venstre jeg ? eller i det hele tatt Siter
AnitaK Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Nå har jeg meldt på tror jeg, men skal jeg bare sette over pengene på den kontoen da, og ta vare på kontoutskriften, så vise det ? Jepp sett over også bare skriv inn rase , regnr , eier å evt navn ... Så får du nr.lappen tilsendt ... Siter
AnitaK Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 må grave litt til, til høyre står det; Våre registrerte brukere kan nå sjekke status for sine påmeldinger via valget "Påmeldinger" under menyen til venstre. Jeg finner det ikke til venstre jeg ? eller i det hele tatt Du skal væl få bekreftelse på mail add du oppgave Siter
MarieR Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Tarik stiller i juniorklasse, så lenge han får tilbake pelsen før den tid. Siter
LinL Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Jepp sett over også bare skriv inn rase , regnr , eier å evt navn ... Så får du nr.lappen tilsendt ... Takktakk! da er det klart iallefall Siter
Krelise Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Vi stiller ikke. For dyrt Men kanskje vi kommer en tur for miljøtreningen. Er det veldig trangt i hallen der? Siter
xxx12345 Skrevet 12. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2011 Det kommer an på antall påmeldte, men jeg har syntes det har vært greit med plass de gangene jeg har vært der. Det er jo i to haller, noe som nok er med på å trekke opp prisen. Siter
xxx12345 Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2011 Og da er PM ute: http://www.hundeutstilling.no/ 6 sorte DS, og jeg regner med jeg vet hvem 4 av de er. Da får man spekulere på de to siste... Siter
tulip Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Bare 4 grander?? Tror aldri det har vært stilt ut så få der før... Jaja, det skal nu gå fort unna iallefall, jeg slipper å sitte en evighet ved ringen og være nervøs Siter
ingerlise Skrevet 3. November 2011 Rapporter Skrevet 3. November 2011 Et eller annet tull med pc min så jeg får ikke opp pm, kan noen hjelpe. Vilken dag,tid og antal på tibetansk spaniel og Staffordshire Bull Terrier? Takk Siter
Baby Skrevet 4. November 2011 Rapporter Skrevet 4. November 2011 Jeg stiller ikke, men kommer ihvertfall for å se på Søndag. Muligens lørdag også, er jo bare 15 min herfra. Siter
Malamuten Skrevet 4. November 2011 Rapporter Skrevet 4. November 2011 Æsj, denne glemte jeg i år :/ Kanskje vi kommer for og se på da Siter
tulip Skrevet 4. November 2011 Rapporter Skrevet 4. November 2011 Jeg stiller ikke, men kommer ihvertfall for å se på Søndag. Muligens lørdag også, er jo bare 15 min herfra. Hvorfor stiller du ikke Baby, siden du har fått henne opp i vekt? Siter
Baby Skrevet 4. November 2011 Rapporter Skrevet 4. November 2011 Hvorfor stiller du ikke Baby, siden du har fått henne opp i vekt? Kan ikke stille selv pga helsemessige årsaker. Siter
Recommended Posts