Bellare Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Pia Isadora, født 09. September 2010 er eit kapittel for seg sjølv. Mammadalt, gneldrete på spesielt medium/store hundar og enkelte fremmede mennesker. Leik er kult, men godbitar overgår alt, i vert fall nesten *kremt* Ho er hovudsakleg ein utstillingshund, men trenar ho også til litt lydighet, har prøvd ho så smått på AG bana og gått litt pølsespor med ho. Pølsespor er ho forresten overraskandes flink til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 15. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2011 Nokre bilder teke i studioet hos Dieter Schneider her i Førde. Bildene er av mamma's hund Dina og frøkna mi Pia som på bildene er rundt 3 - 4 mnd. Mor og datter bilder btw Synest litt synd på han stakkars fotografen også, trur ikkje han hadde tatt bilder av ein såpass ung hund før (tolka det i vert fall slik han sa det), og det lille krapylet var jo over alt. Sitt/stå/ligge i ro kom ikkje på tale. Og når Dina var vel plassert ein stad, så måtte eg få fram Pia, og når Pia hadde komt seg på plass, så stakk Dina, og omvendt. Gjett om eg vart varm i trøya når eg var innom! Men var kjekt då, og sååå fornøgd med bildene! Neste gong det lille udyret skal til fotografen, så skal eg garantert bruke Dieter igjen. ^^ Snakkar vi pass-/elevbilde? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 15. September 2011 Rapporter Share Skrevet 15. September 2011 Naww, så herlige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. September 2011 Rapporter Share Skrevet 15. September 2011 Så flotte! Kjempe fine bilder av nydelige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 15. September 2011 Rapporter Share Skrevet 15. September 2011 En vakker dag skal jeg ta hunden min til fotograf også! For noen knallbilder du fikk! Har du rammet inn noen og har på veggen e.l.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 16. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2011 En vakker dag skal jeg ta hunden min til fotograf også! For noen knallbilder du fikk! Har du rammet inn noen og har på veggen e.l.? Nei, er litt treg av meg på det punktet der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 18. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2011 Var i parken med ei nybørsta frøken i sta, og det falt i god smak! Så her er nokre nyklekka bilder. Litt gal er ho... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 18. September 2011 Rapporter Share Skrevet 18. September 2011 Så utrolig skjønn! Er ikke så fan av hunder med langt hår rundt munnen, men denne var bare helt herlig! Hvor stor er hun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 18. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2011 Så utrolig skjønn! Er ikke så fan av hunder med langt hår rundt munnen, men denne var bare helt herlig! Hvor stor er hun? Har aldri målt ho før, så prøvde no. Grovt målt er ho mellom 25 og 27 cm, så ho er ikkje store jenta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 18. September 2011 Rapporter Share Skrevet 18. September 2011 Så fin hun er Elsket fotografbildene! Håper vi ser deg på Bønes i helga, jeg skal ihvertfall prøve å rekke innom ringen, har aldri sett den rasen før forresten: siden du har hvit hund og stiller den ut, så bruker du vel noe mot den misfargingen/soppen rundt munn/snute/øyne? Isåfall hva da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 18. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2011 Har sett fram mot utstillingane i ei lang evighet no! Så blir nok å finne på Bønes ja Lurer på korleis udyret tek det med 2 utstillingar samme helg :rolleyes2: Rundt munnen brukar eg ingenting, ho er stort sett brun om ho har ete og drukke meir eller mindre samtidig, så det forsvinner av seg sjølv. Rundt auga brukar eg Jean Peau eyecare, og den funkar veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 26. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Då har frøkna debutert i juniorklasse på utstilling, og ho var einaste Coton på begge. På miniatyrhundutstillinga gjekk ho ut med gult sidan ho bjeffa på dommaren. Stakkars frøkna gjekk med luggen nede og såg ingen verdens ting, vegra seg dermed for å få i ringen og bjeffa ein god del. Tok lærdom i det til BSBK utstillinga på søndagen for og sei det sånn. Luggen var oppe og frøkna gjekk fint i ringen, vart litt ukonsentrert når vi stilte opp for dommaren mens kritikken vart skriven og ho bjeffa litt på noko utafor ringen og ringsekretæren, men det vart Excellent og konk1, så vi gjekk ut med rødt. Fornøgd med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 24. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2011 Iiiik! Har hatt den beste, rettare sagt den stillaste, økta på sosialtreninga i dag! Håpar dyret fortsetter på denne måten og at ho kjem over "skrekken" for instruktørane som er der. Dei fleste er nemleg superduperskumle og MÅ kjeftast på :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Deilig med framskritt! Håper hun tar tegninga snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 26. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Deilig med framskritt! Håper hun tar tegninga snart Får håpe på det. Har jo jobba i 9 - 10 mnd. med problemet no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Eg og Pia har dei siste søndagane prøvd ut to nye ting, temleg rulleskøytegåing og sparkesykkel. Med frøkna forran så klart. Og det lille dyret mitt på 5 kg og under 30 cm. synest det er stor stas og ser ut til å storkose seg! Ho er jo ikkje meir enn snart 14 mnd. så trekking blir det nesten ingenting utav, men ho springer anten forran eller ved sidan av. Ho har ein og anna gong lagt seg skikkeleg i selen og prøvd å dra, og ho ser skikkeleg stolt ut etterpå, men det endar jo då alltid med at eg gassar på, for eg er jo ikkje akkurat den lettaste personen i verda heller akkurat... Så blir det deilig stretching etterpå når vi er heime igjen, så det står ho nesten og nytet Men eg veit i vert fall at eg skal gå til innkjøp av Kick Bike ein gong i framtida Link til film under. http://tinypic.com/player.php?v=15dxkd0&s=5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 14. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Det lille dyret er klargjort for vinteren! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Liker skjerfet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 3. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Fikk dei nye matskålene i går, og sidan frøkna nærmast har fasta det siste døgnet fikk ho avkjølt ris med tunfisk i olje. Frøkna viste ikkje heilt kva fot ho skulle stå på når eg lagde det til, og tilbydde både utgangsstilling, sitt og dekk Så no, etter eit godt lite måltid raserar ho sofaen og skubbar ned alle putene Nye skåla og klargjering av maten. Og så må ein sjølvsagt vente på "grønt lys" frå matmor SÅ kan ein ete 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Du beskriver henne på en utrolig morsom måte Haha. Hun høres bare så herlig ut på en nesten irritrende-sjarmerende måte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 4. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Du beskriver henne på en utrolig morsom måte Haha. Hun høres bare så herlig ut på en nesten irritrende-sjarmerende måte Ho er herleg. På ein til tider svært så irriterande måte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 ååå så nydelig hund du har vakker pels og farge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 4. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Går det ikkje an til å legge ut filmar? http://tinypic.com/player.php?v=2duxdtv&s=5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 15. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Lille udyret og eg prøvde oss på amatørmessig pølsespør for aller første gong i sommar, og frøkna gjorde det overraskande bra faktisk! Filmen kan sjåast Om nokon kan vise korleis eg legg filmen ut i sjølve forumtråden, så hadde det vert fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 1. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2012 Knipsa nokre bilder av gullungen ute hos mormor og besten i dag. "Det er berre sååå synd på meg" Kvit hund og gjørme *kremt* Pia med Enya i helane 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts