Natrisha Skrevet 10. September 2011 Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natrisha Skrevet 10. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 Øverste og nederste bildet er av Frost rett etter at han var ferdig med pillekur etter huggormbitt...Litt redusert, men i oppadgående form. Så er det meg og skrulla på utstilling. Litt overstilte bakben og en meget alvorlig matmor hehe. Så er det lille skrulla igjen en dag i vinter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 10. September 2011 Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 Vakre hunder! Får mer og mer sansen for Dobermann altså... :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natrisha Skrevet 10. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 Vakre hunder! Får mer og mer sansen for Dobermann altså... :wub: Tuuuusen takk:) Skal legge ut et par til om en liten straks. Men bildene ble vel litt store? Er ikke så flink til dette, men jeg skal forsøke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natrisha Skrevet 10. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 Frost i dyp samtale med en av tantene sine på Skype Ganske typisk sovestilling for dobermann Her har vi en typisk lekestund. For uinvidde kan dette virke som en kamp på liv og død haha Iiiii farta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 10. September 2011 Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 Dobbere er så utrolig elegante og lekre syntes jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Uff, jeg liker disse dobbene veldig godt altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Så flotte hunder du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natrisha Skrevet 11. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Tusen takk dere ! Har alltid vært fascinert av rasen selv om jeg har hatt schæfer i alle år. Natasha har vært den mest krevende hunden jeg har hatt, med en valpetid som har krevet tålmodighet ut av en annen verden.... men du verden...jeg er så utrolig glad i de. Rare, kosete og kontaktsugne som de er. Klengete "borrelåshunder" som skal være med på alt! Nysgjerrige på alt jeg gjør! Alltid en labb eller snute i fanget Selv om de fryyyyser på vinteren så skal de være med på alt. Masse glede og guts! Nei jeg skal aldri bytte rase. :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackie_ Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Kjempefine hundene dine er! Virkelig! Post gjerne flere bilder av dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Dobberman ligger veldig nær hjertet mitt altså Jeg hadde riktignok blanding av dobber og rottis, men han så mest ut som en kraftig dobberman, og hadde maange av taktene til rasen. Og den sovestillingen over her var utrolig kjent! En vakker dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts