xxx12345 Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Dommerliste Da skal Smula debutere i junior (Dersom vei og føreforholdt ikke tilsier at jeg holder meg hjemme da..) Hvem andre? Siter
SoppenCamilla Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Jeg skal dit for å skrive. Kanskje melde på Peggy om jeg får råd, og handler. Siter
SFX Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Foenix skal debutere på valpeshow! Som jeg gleder meg. Shit samme hvordan det går, jeg bare gleder meg til å vise alle sammen verdens vakreste Foenix, jeg, og gleder meg til å stille ei sånn kruttønne og gledesspreder. Valpeshow er jo koooos Siter
Heidihj Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Æsj! Det er 4 dager før Mayah blir 4 mnd.... Siter
Caroline Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Ja, dit skal jeg ihvertfall Siden Avalon ikke er hjemme så blir det nok Sirius og Tibra tenker jeg. Kanskje Alma kommer som valp der, må snakke med Hege først. Siter
Monica123 Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Har ikke helt bestemt meg om det blir den helgen eller den 22 og 23 Siter
SFX Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 Har forresten folket lagt merke til det som står øverst i annonsen? "Vi informerer om at påmelding via Web vil lukkes ved oppnådde 1500 hund. Dette kan skje innen fristens utløp." Siter
Mud Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Har forresten folket lagt merke til det som står øverst i annonsen? "Vi informerer om at påmelding via Web vil lukkes ved oppnådde 1500 hund. Dette kan skje innen fristens utløp." Det synes jeg var lurt.. Det er ofte altfor trangt i Letohallen.. Siter
tm100021 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Har forresten folket lagt merke til det som står øverst i annonsen? "Vi informerer om at påmelding via Web vil lukkes ved oppnådde 1500 hund. Dette kan skje innen fristens utløp." Oi! *melde på med engang* Edit; Da var vi meldt på! Jeg&Sophi kommer Har med oss Shabtay og Oliver. Siter
Mud Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Hvis noen trenger hjelp (holde hunder etc) i bytte mot skyss fra Eidsvoll verk ev dal stasjon (eller enda bedre, Oslo el Drammen) så stiller jeg gjerne opp jeg altså Siter
tm100021 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Hvis noen trenger hjelp (holde hunder etc) i bytte mot skyss fra Eidsvoll verk ev dal stasjon (eller enda bedre, Oslo el Drammen) så stiller jeg gjerne opp jeg altså Er det bare deg ? Skal forbi både drammen og oslo, men regner med at jeg kjører forbi der ganske tidlig! Siter
Mud Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Er det bare deg ? Skal forbi både drammen og oslo, men regner med at jeg kjører forbi der ganske tidlig! Bare meg, pappahelg Hvilken av dagene skal du? Siter
rottmaneier Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Vi skal hit 1 uke for tidlig til at Nitro kan delta på valpeshow. Men vi melder på Ophelia i junior, og kanskje Bali i åpen. Vi får se. Hun har jo liksom 6 småcert Siter
Guest Jonna Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Jeg skal ikke i år, holder kurs den helgen. Men jeg må si at jeg syns det er bra at de har satt en maks topp. Jeg har noen ganger lurt på hvordan de skal klare evakuere den hallen om noe skulle skje. Siter
Troika-09 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Heldi er påmeldt på søndag, tror ikke jeg gidder begge dager? eller kanskje... Det blir hennes 2. gang i junior den helgen Siter
Mud Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Hva skjer med terrierklubben da? Er jo bare Yorkshire terrier lør, og toy forx, brasiliansk, yorkshire og japansk terrier søndag jo... Da mistet jeg litt interessen... Siter
tm100021 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Bare meg, pappahelg Hvilken av dagene skal du? Begge Siter
Mud Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Begge Får se om jeg gidder... Planen var å snoke på Bedlisser, men de stiller jo ikke Du kunne tenkt deg barnevakt eller? *ler* Siter
tm100021 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Får se om jeg gidder... Planen var å snoke på Bedlisser, men de stiller jo ikke Du kunne tenkt deg barnevakt eller? *ler* Har faktisk med egen barnevakt Helgardert meg Siter
Gjest Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Jeg er 90% sikker på at vi kommer, Da skal den minste (Vitani) debutere i Junior Siter
SandyEyeCandy Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Jeg skal dit for å skrive. Kanskje melde på Peggy om jeg får råd, og handler. Jeg kan vise henne for deg. Foenix skal debutere på valpeshow! Som jeg gleder meg. Shit samme hvordan det går, jeg bare gleder meg til å vise alle sammen verdens vakreste Foenix, jeg, og gleder meg til å stille ei sånn kruttønne og gledesspreder. Valpeshow er jo koooos Valpeshow er fantastisk! Gleder meg til å heie på dere! Oi! *melde på med engang* Edit; Da var vi meldt på! Jeg&Sophi kommer Har med oss Shabtay og Oliver. Har du lyst til å ta med knertisen og meg, kanskje...? Jeg betaler selvsagt bensinpenger. Hun kan ligge på fanget i sele i bilen og tar ikkeno plass i det hele tatt... Siter
tm100021 Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Jeg kan vise henne for deg. Valpeshow er fantastisk! Gleder meg til å heie på dere! Har du lyst til å ta med knertisen og meg, kanskje...? Jeg betaler selvsagt bensinpenger. Hun kan ligge på fanget i sele i bilen og tar ikkeno plass i det hele tatt... Jepp selvsagt Skal ta med gps ned da, siden jeg skal kjøre rundt inni Oslo Siter
Bikipile Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Jeg tenker på å kanskje melde på Lexi der, valpeshow ...Og kanskje Pippi.... Hun trenger treninga Jeg er jo "jaktenke" på den tiden, men må finne barnevakt til veslekar før jeg melder på... Siter
Recommended Posts