Passeringskurs/trening i Oslo (anbefalinger/innspill?)
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Er ikke schæfer en sosial stor malle? Hodet skrudd riktig på har vel ingen av dem, og med den helsa blir det aldri schæfer her i huset, selv om det er mange flotte.
-
asså, hadde jeg kun hatt meg selv å tenke på så hadde jeg nok skaffet meg malle. Jeg liker hunder som er litt små gale eller litt spesielle 😂🙈 Men mtp mannen, familie, skaffe pass til hunden, håndtering, osv osv 😂 … så vurderer jeg også schæfer. Men drømmen er en sosial stor malle med hodet riktig skrudd på 😄 Tror egentlig kull og oppdretter er mer avgjørende enn rase akkurat nå. Men det blir nok ikke før sommeren 2027 uansett. Så har god tid. 😊 hvor er din fra?
-
Av PixinaCollie · Skrevet
Jeg leser og leser på disse brukskravene, men kan noen forklare meg med teskje hva en korthåret collie må ha? Og er det det samme som fks i Sverige? Vi ønsker og jakte cert I Sverige, men da må brukskravet være på plass - jeg har fått det forklart- men jeg forstår like lite 😂 -
Ble utsatt for Evighetshunden/ (Tasseladden) på Instagram og ble syk av dårlig samvittighet for å fore med ~50% Farmina, som jeg trodde var et BRA for, men som hun rangerer nær bunnen, marginalt bedre enn RC og Hills. Føler meg bedre nå, etter å ha undersøkt litt om Købers, som hun mener er veldig mye bedre. Råfor på hennes måte er uaktuelt av praktiske årsaker, og pga trening foretrekker jeg minst 50% tørrfor. Den nagende dårlige samvittigheten mtp hundens velvære i alderdommen, der riktig kosthold gjennom livet gjør en massiv forskjell.. Gjør det egentlig det? Golden retrieveren jeg vokste opp med på 80-90-tallet ble foret EKSKLUSIVT på Pedigree fra REMA. Han fikk mørk kokesjokolade som godbiter. Han var sunn og frisk og sprek og aktiv og glad til han var 12 år før han som eneste tegn på alderdom fikk vondt for å gå ned trappene fra 4. etg i blokk. Han ble avlivet som 13-åring fordi han ble syk av sorg da faren min, hans best buddy for life døde, og han var såpass gammel, så.. Pedigree, fra REMA, hele livet. Jeg sier ikke at det er et bra for, jeg bare nevner det for å hjelpe om andre sliter med for-og-helse-angst.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts