Gå til innhold
Hundesonen.no

niraros brukshundklubb valpeshow i januar :)


MarieR

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar
Guest Hyper_Bærta

:D da heier vi på dere også :P blir moro og se henne igjenn, har ikke sett henne siden orkanger, og da var hun jo blitt stoor! :P

Ojj, jeg har ikke sett henne siden sist vi var på hundetreff når hun var der!

*VenterOverraskelse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne informasjon om denne utstillingen?

Jeg har lyst til å stille ut Chica, men jeg har absolutt ingen erfaring... Hmm.. tørr jeg det da..?

Hva må jeg kunne? På plass? Stå stille? Hun må bli vant til at noen sjekker tennene hennes?

Chica er litt over 8 måneder da utstillingen er, hvilken klasse?

hehe..ble mange spørsmål dette! Kanskje noen har link til en side som kan gi meg info om dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P da heier vi på dere også :P blir moro og se henne igjenn, har ikke sett henne siden orkanger, og da var hun jo blitt stoor! :)

Ja, dyret mitt blir bare større og større. Det er fælt hvor hun vokser altså :-)

Men forhåpentligvis møtes vi før slutten av Januar. Jeg og Kira kommer både på treff neste tirsdag og nyttårstreffet, treffes da hvis du og Ask skal dit *håpepå* :-)

Christine: Lenge siden jeg har sett deg og Milo og. Håper alt er vel med dere og at vi sees snart igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne informasjon om denne utstillingen?

Jeg har lyst til å stille ut Chica, men jeg har absolutt ingen erfaring... Hmm.. tørr jeg det da..?  

Hva må jeg kunne? På plass? Stå stille? Hun må bli vant til at noen sjekker tennene hennes?

Chica er litt over 8 måneder da utstillingen er, hvilken klasse?

hehe..ble mange spørsmål dette!  Kanskje noen har link til en side som kan gi meg info om dette? :)

Informasjon finner du på hjemmesiden til Nidaros Brukshundklubb. http://www.nidarosbhk.no

Ja, jeg synes du bør tørre og stille tu Chicka. (selv om jeg ikke gjør det selv da, men skulle ønske jeg torde det.) Og siden hun er 8 mnd når utstillingen er stiller hun i klassen 7-9 tror jeg det heter. Altså de hundene somer mellom 7 og 9 mnd gamle. Det hun burde kunne er stå, på plass gå fint og slike ting. Men det er jo ikke seriøst når det er valpeshow. Er ganske artig så håper du stiller :-) Er selv ganske fersk i gamet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dyret mitt blir bare større og større. Det er fælt hvor hun vokser altså :-)

Men forhåpentligvis møtes vi før slutten av Januar. Jeg og Kira kommer både på treff neste tirsdag og nyttårstreffet, treffes da hvis du og Ask skal dit *håpepå* :-)

Christine: Lenge siden jeg har sett deg og Milo og. Håper alt er vel med dere og at vi sees snart igjen :-)

jepp, vi kommer på nyttårstreffet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Informasjon finner du på hjemmesiden til Nidaros Brukshundklubb. http://www.nidarosbhk.no

Ja, jeg synes du bør tørre og stille tu Chicka. (selv om jeg ikke gjør det selv da, men skulle ønske jeg torde det.) Og siden hun er 8 mnd når utstillingen er stiller hun i klassen 7-9 tror jeg det heter. Altså de hundene somer mellom 7 og 9 mnd gamle. Det hun burde kunne er stå, på plass gå fint og slike ting. Men det er jo ikke seriøst når det er valpeshow. Er ganske artig så håper du stiller :-) Er selv ganske fersk i gamet :-)

jepp, det er bare gøy! :P så jeg synns absolutt du skal prøve! God trening og masse erfaring får både deg og valpen din :P og ikke minst sosialiseringen! :P info om utstillinger generelt finner du forresten på www.nkk.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det er bare gøy! :P så jeg synns absolutt du skal prøve! God trening og masse erfaring får både deg og valpen din :P og ikke minst sosialiseringen! :P info om utstillinger generelt finner du forresten på www.nkk.no :)

DEt er bare moro. :P

6-9 mnd er klassen din. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...