MarieR Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 minner om valpeshowet til nidarosbrukshundklubb i januar. hjemmesiden www.nidarosbhk.no er nå oppdatert så de som vil kan melde seg på. en klasse for valper 4-6mnd og en for valper mellom 6-9mnd jeg og ask kommer for og se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Kanskje vi og kommer å ser på. Det er det i Dorahallen sant? Vi var der i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 9. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 dorahallen ja er oscar for gammel for å stille eller? stilte ask i fjor, men nå er han for gammel gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Ja, han er 10 mnd i Januar. :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Oioioioioiiii... Det blir visst vår store "debut" det... :oops: Da må dere heie på oss altså!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Skal lage egen heiagjeng vi. :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Hihi! :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 9. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 jepp, vi skal heie på dere ja! skal lage plakat "heia atheo!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Hehe! Det hadde jo bare vært dritkult da!! :) 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Jeg kommer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 jeg skal også dit.skal se på vennina mi som skal stille den nye whippetvalpen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2005 Jeg kommer for å se på regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2005 Bra du sa fra Jeg kommer sikkert å ser på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2005 Kira skal stille :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2005 Kira skal stille :-) da heier vi på dere også blir morro og se henne igjenn, har ikke sett henne siden orkanger, og da var hun jo blitt stoor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 da heier vi på dere også blir moro og se henne igjenn, har ikke sett henne siden orkanger, og da var hun jo blitt stoor! Ojj, jeg har ikke sett henne siden sist vi var på hundetreff når hun var der! *VenterOverraskelse* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Hvor kan jeg finne informasjon om denne utstillingen? Jeg har lyst til å stille ut Chica, men jeg har absolutt ingen erfaring... Hmm.. tørr jeg det da..? Hva må jeg kunne? På plass? Stå stille? Hun må bli vant til at noen sjekker tennene hennes? Chica er litt over 8 måneder da utstillingen er, hvilken klasse? hehe..ble mange spørsmål dette! Kanskje noen har link til en side som kan gi meg info om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 da heier vi på dere også blir moro og se henne igjenn, har ikke sett henne siden orkanger, og da var hun jo blitt stoor! Ja, dyret mitt blir bare større og større. Det er fælt hvor hun vokser altså :-) Men forhåpentligvis møtes vi før slutten av Januar. Jeg og Kira kommer både på treff neste tirsdag og nyttårstreffet, treffes da hvis du og Ask skal dit *håpepå* :-) Christine: Lenge siden jeg har sett deg og Milo og. Håper alt er vel med dere og at vi sees snart igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Hvor kan jeg finne informasjon om denne utstillingen? Jeg har lyst til å stille ut Chica, men jeg har absolutt ingen erfaring... Hmm.. tørr jeg det da..? Hva må jeg kunne? På plass? Stå stille? Hun må bli vant til at noen sjekker tennene hennes? Chica er litt over 8 måneder da utstillingen er, hvilken klasse? hehe..ble mange spørsmål dette! Kanskje noen har link til en side som kan gi meg info om dette? Informasjon finner du på hjemmesiden til Nidaros Brukshundklubb. http://www.nidarosbhk.no Ja, jeg synes du bør tørre og stille tu Chicka. (selv om jeg ikke gjør det selv da, men skulle ønske jeg torde det.) Og siden hun er 8 mnd når utstillingen er stiller hun i klassen 7-9 tror jeg det heter. Altså de hundene somer mellom 7 og 9 mnd gamle. Det hun burde kunne er stå, på plass gå fint og slike ting. Men det er jo ikke så seriøst når det er valpeshow. Er ganske artig så håper du stiller :-) Er selv ganske fersk i gamet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 13. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Ja, dyret mitt blir bare større og større. Det er fælt hvor hun vokser altså :-) Men forhåpentligvis møtes vi før slutten av Januar. Jeg og Kira kommer både på treff neste tirsdag og nyttårstreffet, treffes da hvis du og Ask skal dit *håpepå* :-) Christine: Lenge siden jeg har sett deg og Milo og. Håper alt er vel med dere og at vi sees snart igjen :-) jepp, vi kommer på nyttårstreffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 13. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Informasjon finner du på hjemmesiden til Nidaros Brukshundklubb. http://www.nidarosbhk.no Ja, jeg synes du bør tørre og stille tu Chicka. (selv om jeg ikke gjør det selv da, men skulle ønske jeg torde det.) Og siden hun er 8 mnd når utstillingen er stiller hun i klassen 7-9 tror jeg det heter. Altså de hundene somer mellom 7 og 9 mnd gamle. Det hun burde kunne er stå, på plass gå fint og slike ting. Men det er jo ikke så seriøst når det er valpeshow. Er ganske artig så håper du stiller :-) Er selv ganske fersk i gamet :-) jepp, det er bare gøy! så jeg synns absolutt du skal prøve! God trening og masse erfaring får både deg og valpen din og ikke minst sosialiseringen! info om utstillinger generelt finner du forresten på www.nkk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Dit fikk jeg lyst til å dra noen som vet om et er togstasjon ikke så langt unna der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Dit fikk jeg lyst til å dra noen som vet om et er togstasjon ikke så langt unna der? Hvis jeg har rett, så stopper toget rett utenfor Du ser inn i hallen når toget står rolig der.. Stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 jepp, det er bare gøy! så jeg synns absolutt du skal prøve! God trening og masse erfaring får både deg og valpen din og ikke minst sosialiseringen! info om utstillinger generelt finner du forresten på www.nkk.no DEt er bare moro. 6-9 mnd er klassen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 DEt er bare moro. 6-9 mnd er klassen din. Ja, det er kanskje det den klassen heter :-) Oops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar