LinL Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 HEi. Ser at en kan vise videoer i innlegg, men jeg får det ikke til. Hvordan gjør jeg det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 fekk de it'j te æ heller - så lure på samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayKs Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Ikke jeg heller... så da er vi tre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 3. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Bra, da føler jeg meg ikke så dum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Jeg ER dum, så ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Kopierer bare denne, jeg: Så limer jeg den inn i innlegget. Enkelt og greit. Da blir det slik: Håper det er greit for Siri Eveline at jeg brukte videoen som eksempel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 3. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Okei, da prøve vi! væo, skjønne ikke koffor det ikke gikk tidliger men d va jo ganske så greit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 væo, skjønne ikke koffor det ikke gikk tidliger men d va jo ganske så greit.. Så bra du fikk det til! Ganske enkelt, ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Hehe, jeg holdt på å rota med [ media ] taggen da jeg trodde det var en hensikt med den .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Hehe, jeg holdt på å rota med [ media ] taggen da jeg trodde det var en hensikt med den .... Haha, det enkle er ofte det beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Om dere så i spørsmål og svar tråden skrev jeg nøyaktig hva IA skrev der angående siste oppdatering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts