qrush Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Hei alle sammen Jeg er ei jente på 19år som er glad i dyr. er på vei til å skaffe meg/oss en liten hund (som forblir liten ). Jeg bor på utsia av Tønsberg sammen med samboeren min. kommer nok til å komme med mang spm ang hund og hundestell sånn at jeg er best mulig forberett til vi får en liten tass håper på mange bra svar fra dere erfarene hundefolk.
Mirai Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Hei og velkommen! Typen min bor på Kaldnes, rett over kanalen! Håper du vil trives, bare spør om det er noe
qrush Skrevet 8. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 takk takk kommer sikkert til å trives her ja.... kaldnes ja...hva heter han? kanskje jeg kjennern...
Line_ Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 Velkommen!! jeg bor på Nøtterøy, ike så altfor langt unna
Anne Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 Hei og Velkommen :mrgreen: Spør så mye du orker, og ingen spørsmål er for dumme
Djervekvinnen Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 Heisann og velkommen hit! bra å forberede seg godt til hund, så bare spør ivei! Håper du vil trives
Basse Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 Velkommen velkommen Håper du kommer til å trives her inne!
Silje Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 Velkommen hit! må bare spørre om det hva du vil
Toya Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 hei og velkommen hit, bor selv i horten, bare å spørre hvis det er noe du lurer på
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar