Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 weeeeee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Du gir jo ingen hint!*furt* Vanskelig tråd jeg lagde altså! Vorsteh! *Fnis* Nei. Svaret stirrer deg i ansiktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 *Fnis* Nei. Svaret stirrer deg i ansiktet. Belger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Belger? Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Nei. Er det Irsk rød og hvit setter? Er det fortsatt blanding da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanieVålerhaugen Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Hva er Fia mix av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Er det Irsk rød og hvit setter? Er det fortsatt blanding da? Det stemmer! Ja, det regnes som en blandingshund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Det stemmer! Ja, det regnes som en blandingshund. JUKS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Hva er Fia mix av? Dachs og tibbe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanieVålerhaugen Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Dachs og tibbe.. Juksa du? haha men ja det er rett Fisen er dachs og tibbe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Det stemmer! Ja, det regnes som en blandingshund. FCI330. Er jo ikke blandingshund det da. Den er godkjent av NKK, den er registrert i FCI med egen standard. Da er det ikke blandingshund å regne da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 FCI330. Er jo ikke blandingshund det da. Den er godkjent av NKK, den er registrert i FCI med egen standard. Da er det ikke blandingshund å regne da. Du... Jeg har irsk rød og hvit setter selv. *Peke på avataren* Det jeg mente var at en blanding av irsk setter og irsk rød og hvit setter regnes som en blandingshund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Du... Jeg har irsk rød og hvit setter selv. *Peke på avataren* Det jeg mente var at en blanding av irsk setter og irsk rød og hvit setter regnes som en blandingshund. Ja, jeg syntes du var litt fjern som ikke var klar over at du hadde en rasehund Og siden Loke svarte: Er det Irsk rød og hvit setter? og spør om det er blandingshund og du bekrefter, så lurer man jo :-) Men en irsk setter blandet med irsk rød og hvit setter, ja det er blanding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Juksa du? haha men ja det er rett Fisen er dachs og tibbe Nei, den var lett! Så ut som en dachs med tibbefjes søt da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Jeg vil også legge ut hund Han her er blanding av tre raser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Jeg vil også legge ut hund Han her er blanding av tre raser Labrador,staff og golden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Labrador,staff og golden? Labrador er riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Jeg vil også legge ut hund Han her er blanding av tre raser Labrador, rottis og staffe? Edit: ikke staffe nei... Boxer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Toller og am.bulldog? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Labrador, rottis og staffe? Edit: ikke staffe nei... Boxer? Toller og am.bulldog? Nei, nei, nei og nei Labrador, .... og .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 (endret) Larador,labrador og labrador? Hehe,han var vanskelig Hint? Edit:Larador faktisk,lurer på hvordan den ser ut? Endret 25. August 2011 av LilleZara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Larador,labrador og labrador? Hehe,han var vanskelig Hint? Hehe Han ser nesten ut som en ren labrador altså så jeg ser den Okei hmm.. De to andre han er blanding av er begge veldig populære, men de i forhold til bruksområder er de helt forskjellige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Nei, nei, nei og nei Labrador, .... og .. ... Pointer..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 ... Pointer..? Ney Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Bc og spaniel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts