Jump to content
Hundesonen.no

Fellestreninger

15 members have voted

1. 1. Hvilken dag passer deg?

• Mandag
      8
    • Tirsdag
      8
    • Onsdag
      8
    • Torsdag
      6

Recommended Posts

• Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Men skal vi si torsdag da? Hvem kommer?

Aner ikke hvordan været er i Oslo, men her bøtter det ned nå. Så håper ikke det blir sånn at alle plutselig trekker seg, for jeg tenkte å dra uansett.

Vi kommer uansett! Regn, torden, storm = Koste det av seg! Ingenting skal stoppe oss! Men blir en del idag da og det er gøy! Mye å trene på idag vi.. Er jo bare ei uke til mesterskapet!

Vi kommer ikke likevel :( Jeg er snørrvalp med møkkdårlig form og to dager uten søvn fordi hverken nesa eller halsen vil oppføre seg. Kjekt å få puste litt innimellom slaga liksom.. Vi trenger å trene så det er litt kjipt, men treningen blir jo ikke bra når jeg ikke orker noe uansett. Satser på at jeg er back on track til helgen.

Dere får ha en fin trening! :)

Æsj...! Gubben kommer ikke hjem enda, og hvis jeg drar nå tar det MINST 40 min til jeg er på ekeberg.... Ingen som kjører i nærheten her? Dritt altså... Han kunne sagt fra LITT tidligere da...

Typisk da :P Håper noen kan hjelpe :)

Æsj...! Gubben kommer ikke hjem enda, og hvis jeg drar nå tar det MINST 40 min til jeg er på ekeberg.... Ingen som kjører i nærheten her? Dritt altså... Han kunne sagt fra LITT tidligere da...

Du vet 23-bussen går ringveien (ring 3, Bryn, Ryen, Simensbråten) til Simensbråten, noen hundre meter fra treningsstedet?

Det hjelper meg ikke stort? Må fortsatt bane til Brynseng, og så må jeg gå riktig vei og så busse.. Tar ca like lang tid tror jeg.. Stressa kjenner jeg... :P Får vel bli hjemme da, og fikse papirer til intervjuet imorra istedet..

Ja vi ble ikke akkurat mange da. :P

Men jeg kosa meg jeg. Ikke luska jeg i busken heller og stakk bare halen mellom beina en gang og det

var når vi kom litt for nærmer en av de rød farene hihi.. Beklager så masse :(

Pippin. Jeg kjørte jo :( Men var ikke innom her så seint. Sender deg PM jeg

Simïra: Vi er med på fredagsturer vi :) (siste OT i denne tråden hvertfall :P )

Tror vi trener hjemme å slapper av, "dagen før dagen" :P

Det kan være lurt ja.... :P Fikk Kua mange godbiter da? :D Jeg tenkte jo at jeg skulle være godbitmaskin ikveld...

Mana skal jo til AnetteH og de gale bikkjene der, så hun får vel ikke hvilt sånn maaaasse på kvelden før :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Asså når du har jobba med possisjon og hopping i gangen i en evighet, samt sliti med å gå nogen lunde normalt selv, så må jeg si det føles veldig bra å se at ting har blitt bedre de siste måneder. 😄  https://vm.tiktok.com/ZMLeQVSwV/  
    • Hvis du ikke har hatt kull før så anbefaler jeg deg først og fremst å sjekke ut NKKs oppdretterskole. Det er mye det er viktig å sette seg inn i når man skal ha kull, alt fra oppfølging av tispas helse fra før paring til etter kull, og selger og kjøpers rettigheter ved salg av valper. Og alt i mellom. Et kull er ikke mindre viktig enn et hvilket som helst kull hos en erfaren oppdretter, og som uerfaren er det kanskje langt viktigere å sette seg inn i ting du kanskje ikke har tenkt på. Om du har en seriøs oppdretter burde de også kunne hjelpe deg. Med tanke på at dette er to raser som har mye arvelige sykdommer og svakheter ville jeg også fokusert på å avle innen egen rase og dermed få registrerte avkom med registrert helsestatus, og som ikke bare flyter ut i den useriøse miniatyravlen som skjer. Selv om hunden din og hannhunden er friske og har godt gemytt betyr det heller ikke at de er gode avlshunder. Det kommer an på gemytt og helsestatus til søsken og foreldre og linjer bakover. Ved raseavl har man noe oversikt over det i det minste. Og dersom alle søskenene til hunden din skulle vise seg å ha f.eks. patella så kan det være lurt å vurdere å droppe kull på hunden din, siden den har samme gener, selv om den er frisk selv. Seriøs avl er ganske mye arbeid, så jeg håper du setter deg inn i det og bruker NKK, raseklubb og oppdretter før du setter i gang. Lykke til!
    • Du har vel allerede fått hund, men denne oppdretteren er useriøs og kun ute etter penger. Alt ser gjerne fint og flott ut til hunden din er "avlsgodkjent", da begybner hun å mase om å bruke hunden din i avl gratis. Hun bruker valpekjøperens uvitenhet om avl og rettigheter til sin fordel. Jeg og flere jeg kjenner har kjøpt fra henne og har opplevd dette.  Svindler valpekjøperene sine. Hun avler også på underbitt har jeg hørt, og på hunder med LTV (sammenvoksinger i ryggen). Styr unna!!!
    • I Bodø bor det et par stykker, Cleo som vi hadde bor hos ei god venninne av meg, send meg en PM så kan jeg sette dere i kontakt 🥰    Ellers har to kortiser som bor på Tverlandet, kan også sette deg i kontakt med dem 🥰     
  • Nylig opprettede emner

• Create New...