Gå til innhold
Hundesonen.no

Mobiltelefon til hund

Hilde90

Recommended Posts

Gud noe så teit. De kunne likegodt ha funnet opp en micro chip eller noe som man kunne finne hunden med istedenfor det svære greiene der. Og telefon nr i halsbåndet gjør samme nytten som en mobil hvis hunden skulle stikke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundemobilen er stemmeaktivert og lar eieren snakke direkte til hunden over en høyttaler.

"kom hjem fido, gå hjem" :)

Innebygd GPS er ikke så dumt da, så man kan finne hunden når den har stikki av, men det finnes jo allerede.

Men de greide da å ha hund i gamledager å, uten alle dissa duppedittene. Dessuten funker det sikkert ikke bra før om et par år. Så jeg er nok ikke den første til å løpe og kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor syns alle det er teit? :? Er det bare jeg som ser den praktiske nytten? Tror ikke den greia er kjempestor (kanskje for små hunder, hehe) og om et par år er den sikkert helt vanlig og mindre i størrelsen.

Enig med deg jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kom hjem fido, gå hjem" :)

Innebygd GPS er ikke så dumt da, så man kan finne hunden når den har stikki av, men det finnes jo allerede.

Men de greide da å ha hund i gamledager å, uten alle dissa duppedittene. Dessuten funker det sikkert ikke bra før om et par år. Så jeg er nok ikke den første til å løpe og kjøpe.

Helt enig. ;)

D hadde vært praktisk å vite hvor hunden er til en hver tid, men mobiltelefon er å gå for langt. Det står jo telefonnummer på halsbåndet. halsbåndet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kali hater når vi tar telefonen bort til henne. Hun begynner å slå på den med labben. Det hadde nok bare vært irrriterende hvis jeg hadde begynt å snakke fra halsbåndet. :) Sikkert sprunget for å komme vekk fra den teite stemmen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt og vite hvor hunden er om den stikker da! :) men jeg synns det istedet for en mobiltelefon kunne vært en chip, på samme måte som registreringschipen de fleste hunder får som valp. altså en liten sak i nakken uder huden. ask sin ligger bak på skuldra da men.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Herregud..Om Milo stikker av da...Helt greit med GPS...Men sånn at vi kan snakke til hunden?! #-o

Skal vi ikke bare rope: Milo, kom hit..Da komemr det ut fra halsbåndet..Hvor skal Milo komme hen da? Han blir jo forvirra stakkars...Nei og Nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...