Gå til innhold
Hundesonen.no

Refleks sele


tulip

Recommended Posts

Jeg skulle gjerne hatt en slik sele el til Valpis, men jeg nekter å bet 200.- i frakt for den. Er det noen som kunne tenke seg å kjøpe en slik til oss om dere ser det på Bjerke el andre store uts/arr?

Dem må være minst 97 cm rundt brystkassen og 67 cm foran brystet. Andre refleksseler er av int, så lenge de ikke koster en trillion, og IKKE har borrelås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge er ikke viktig, men den skal være solid og ha MYE refleks. Om det bare er refleks på brystet f.eks vil jeg ikke ha. Skal brukes både langs veien og i skogen i mørket, så jeg vil ha mest mulig "bling" til å treffe lyset ;) Men mål gjerne Kristiin den du har, og kan du finne merket på den også? :)

Edit: ser nå at du har målt, og 63 blir for lite ja, da vil den gnage i armhulen. Lola, litt for lite refleks på den der, samt at den blir for liten ja. Har sett på den tidligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kjøpe på Bjerke i morgen, jeg. Må få mål og kanskje mobilnr, så jeg kan sende mms før jeg kjøper noe. Har shoppet opp egen kvote i dag og gyver mer enn gjerne på noen andres i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke fordi jeg er ikke så mye på utstillinger desverre. Hadde jo vært en drømm å kunne fått det til.

Vil du at jeg skal kontakte deg om vi finner noe som ligner?

Isåfall må du gjerne sende meg nummeret ditt på PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...