Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff? Drammen og rundt der.

bikkjene

Recommended Posts

Skrevet

Finnes det noe sted der det er valpetreff i Drammensområdet? Sånn at valpen kan treffe andre valper rundt deres egen alder og å leke? Hvilket valpekurs anbefaler dere i nærheten av Drammen?

Skrevet

Jeg er ikke fan av for mange hunder løse samla på ett sted, hva med å finne noen trygge greie valper og "arrangere" selv ? :) Med litt innlagt passering og hvordan oppføre seg trening:)

Skrevet

Hvis du ikke er redd for litt store hunder også rundt der anbefaller jeg deg og dra til Drammen hundepark på Vinnes! Min har vært der siden 9 uker og aldri hatt noen problemer, de voksne syntes han var kjedelig i starten og selv om han bøllet og yppa lot de han være i fred. Nå er han 7 mnd og syntes parken er kjempestas. Alle hundene blir sluppet løs, av med halsbånd og alt. Og i løpet av den tiden jeg har vært der har det kun blitt krangel mellom hunder en gang, dette fordi noen tok med seg tispe med løpetid, og tispe med valper i magen! Det er altså ikke lov!

Og pleier å være alt fra dachs/chihuahua til schæfere/boerboel der, så lett blanding.

Er en del mål å løpe på så mulig å trekke seg litt unna om man syntes de store hundene er skumle :)

De har også valpekurs der, startet opp et akkurat, men de har kurs gjevnlig, både valpekurs, agilitykurs, lydighet og mye annet! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...