Gå til innhold
Hundesonen.no

Such før Nuch?

Djervekvinnen

Recommended Posts

Nitro fikk SKK certet en uke før han fikk sitt siste norske cert og ble Nuch. SLik jeg forstod det på forhånd ville ha da bli Such når han hadde blitt Nuch. Da han fikk registrert tittelen i NKK, sendte jeg papirene til SKK, med det skjemaet som jeg skrev ut fra SKK sine sider om søknad om championat. Nå ser jeg at NUCH tittelen har kommet på Hunddata (svenske dogweb), men ingen Such tittel er der. Nå begynner jeg å lure på om dette stemmer at han egentlig har blitt Such :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da var endelig such kommet inn på Hunddata. Hva skal jeg nå gjøre for å få dette registrert inn i NKK?

Og går det an å få championat diplom fra sverige?

Send inn bekreftelsen fra SKK til NKK. Har du ikke fått så spør du etter en. Og ja diplom kan man få/kjøpe (og rosett hvis du ikke fikk det)! Finner ikke ut akkurat hvor nå, men spør i samme slengen hvis du må be om bekreftelse. De bruker å være kjappe til å svare :)

Gratulerer forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da var endelig such kommet inn på Hunddata. Hva skal jeg nå gjøre for å få dette registrert inn i NKK?

Og går det an å få championat diplom fra sverige?

Du kan også bare ta en print screen fra SKKs Hunddata og sende til NKK og be om registrering av tittelen også i DogWeb.

Du vil få tilsendt et brev fra SKK som bekrefter tittelen. Der står det også noe om bestilling av championatdiplom :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...