Gå til innhold
Hundesonen.no

DKK Vejen 28.-31. juli


Carina

Recommended Posts

Og når jeg kom hjem så hang det ballonger i norskflagg-sløyfebånd på inngangsdøren min. Som jeg mistenker min nabo for å ha hengt på døren :D

Tusen takk :hug:

:whistle: En må jo feire!

Gratulerer så mye til Jeanette og Talli med knallresultat, virkelig imponert!

Gratulerer så mye til Siri og Willy med CACIB, nå lukter det virkelig internasjonalt championat!

Og gratulerer til alle andre som er fornøyd!

Vi har jo barselpermisjon og utstillingsabstinenser, så vi får leve på andres resultat - så da slenger jeg med at X'ens pappa ble BIR og gruppe-firer den ene dagen :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: Nå møter jeg snart sengen, men kort fortalt så stilte jeg Talli også hadde jeg lånt med meg en hannhund.Og på 4 dager så fikk vi:1 Cert og dermed Duch på Enzo4 BIR, Enzo 1 og Talli 3.4 BIM, Enzo 3 og Talli 1.8 Cacib2 x 2.BIG på Talli :hyper: For 4 forsjellige dommere i raseringen, og gruppe dommerene var ikke rasedommer noen av dagene :punk: Den ene kritikken jeg fikk av dommeren tror jeg nesten jeg skal ramme inn og henge på veggen!Det er vel dette som kalles store slem!?Grattis med resultatene til alle andre også! *svever i på en rosa sky*Tusen takk for hyggelig selskap i Danmark :DOg når jeg kom hjem så hang det ballonger i norskflagg-sløyfebånd på inngangsdøren min. Som jeg mistenker min nabo for å ha hengt på døren :DTusen takk :hug:

Gratulerer så mye med supre resultater! Virkelig, det var artig altså! :banana::D:banana:

Gratulerer til Rebus som gjør det så fantastisk bra, BIS og greier!

Og gratulerer til alle andre med flotte resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke rart Jeanette har gjort det bra...

The secrets of a pro handler:

223759_258875237473026_100000516542715_1041701_2240253_n.jpg

:lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

Men en bør kanskje ha en godt paddet BH for å gjøre sånn, ellers kan jo dommer bli litt fiksert på hva slags og hvor mange nipples en har? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha :lol: Skjer med å ikke bruke lommer da? Ser det ikke litt rart ut for dommeren om man driver å tar seg på puppene hele tiden?

Lommene blir stygge av godbiter som fetter, det blir klumpete med lommene fulle, og ikke alle jakker har lommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme etter et langt men særdeles trivelig opphold i Danmark :). Ikke minst var det jo morsomt at Jeanette og jeg brått ble nesten naboer med Merete, 2ne & co på campingen *ler*.

Willersen hadde tre dager med stang ut, han... Han stod som 2. BHK med res. CACIB alle de tre første dagene, men siste dagen satt det endelig og han ble beste hannhund med CACIB og BIM (og det var helt greit å ikke blir BIR og måtte inn i den varme grupperingen - som på søndag brått ble fryktelig våt da gruppe 1 skulle inn *ler*).

Vi fikk to dommerendringer i løpet av de 4 dagene, men det var helt greit - de dommerne jeg hadde meldt på for i utgangspunktet ante jeg likevel ingenting om, så det var uansett en reise på lykke og fromme :).

Grattis til alle med superresultat, men jeg sender nå en ekstra grattis til reisefølget (Jeanette) med 2 ganger 2. BIG med Talli. DET er en prestasjon, det :D. Hipp hipp hipp HURRRAAAAA!

Gratulerer!

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics:

Nå møter jeg snart sengen, men kort fortalt så stilte jeg Talli også hadde jeg lånt med meg en hannhund.

Og på 4 dager så fikk vi:

1 Cert og dermed Duch på Enzo

4 BIR, Enzo 1 og Talli 3.

4 BIM, Enzo 3 og Talli 1.

8 Cacib

2 x 2.BIG på Talli :hyper:

For 4 forsjellige dommere i raseringen, og gruppe dommerene var ikke rasedommer noen av dagene :punk:

Den ene kritikken jeg fikk av dommeren tror jeg nesten jeg skal ramme inn og henge på veggen!

Det er vel dette som kalles store slem!?

Grattis med resultatene til alle andre også!

*svever i på en rosa sky*

Tusen takk for hyggelig selskap i Danmark :D

Og når jeg kom hjem så hang det ballonger i norskflagg-sløyfebånd på inngangsdøren min. Som jeg mistenker min nabo for å ha hengt på døren :D

Tusen takk :hug:

Vannvittig kritikk da! Utrolig bra, også hjemmespikka kjøter da gitt! :wub:

Det er jo ikke rart Jeanette har gjort det bra...

The secrets of a pro handler:

223759_258875237473026_100000516542715_1041701_2240253_n.jpg

:lol: :lol: :lol:

:o :o nå brølte jeg av latter her :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke røpe en handlers hemmelighet til BIG plassering :blink:

:lol:

Nei det er ikke lommer på den ene drakten min, også må man ha med endel når man først skal til forhåndsbedømmelse, så inn i ringen å stå litt, så blir man evt plukket ut.

Har fått tom for godbiter en gang i en gruppefinale, aldri mer! :P

Tusen takk for grattis alle sammen, og grattis med flotte resultater til dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke røpe en handlers hemmelighet til BIG plassering :blink:

:lol:

Nei det er ikke lommer på den ene drakten min, også må man ha med endel når man først skal til forhåndsbedømmelse, så inn i ringen å stå litt, så blir man evt plukket ut.

Har fått tom for godbiter en gang i en gruppefinale, aldri mer! :P

Tusen takk for grattis alle sammen, og grattis med flotte resultater til dere andre også!

Husker det småpaniske uttrykket da du ikke hadde godbiter igjen i Herning :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke røpe en handlers hemmelighet til BIG plassering :blink:

:o Va'kke meninga altså :lol:

Husker det småpaniske uttrykket da du ikke hadde godbiter igjen i Herning :lol:

Hahhaha, det var derfor hun var så panisk på at jeg skulle stå utenfor ringen med godis i lommene dersom hun gikk tom ja *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...