Gå til innhold
Hundesonen.no

hmmm


Guest Vicky

Hva trener du?  

35 stemmer

  1. 1.

    • Klikker
      18
    • Nordenstam
      0
    • Jærverud
      11
    • Bryr meg ikke
      6


Recommended Posts

Men det har kommet mange nye medlemmer :lol: og har jeg noen gang sagt at det plager meg? Quote er du snill Julie.

Da kan de svare i en av de trådene, da. Det er en vanlig sak på forumer at man ikke skal lage en drøss med like tråder.

Og nei, jeg kan ikke quote deg på noe jeg spurte deg om. Men siden mange av trådene dine for tiden handler om hva man trener, og om Hundesonen skal bytte til klikkersonen, så JA, da virker det som om det er en big deal for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Da kan de svare i en av de trådene, da. Det er en vanlig sak på forumer at man ikke skal lage en drøss med like tråder.

Og nei, jeg kan ikke quote deg på noe jeg spurte deg om. Men siden mange av trådene dine for tiden handler om hva man trener, og om Hundesonen skal bytte til klikkersonen, så JA, da virker det som om det er en big deal for deg.

nei, det er bare litt morsomt :D dessuten har du ikke lov å gå inn på personlige ting. Jeg har ikke noe imot det, ville bare se hva slags meninger folk har her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er bare litt morsomt :lol: desuten har du ikke lov å gå inn på personlige ting. Jeg har ikke noe imot det, ville bare se hva slags meninger folk har her.

Og hvor i denne tråden er jeg personlig? Quote meg GJERNE. Jeg har bare spurt hvorfor du lager denne tråden igjen, og om du har noe imot at det er så mange klikkere her siden du lager disse trådene i stedet for å f.eks ta opp en gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går du litt inn på personlige ting. Du skal da ikke dømme meg for innleggene mine heller.

Men siden mange av trådene dine for tiden handler om hva man trener, og om Hundesonen skal bytte til klikkersonen, så JA, da virker det som om det er en big deal for deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessuten har du ikke lov å gå inn på personlige ting

Unnskyld, men jeg bare må.

Om du leser litt nedover på feks "Alt mulig"-delen av forumet, hvem har da spurt hvor mennesker jobber, hva utdannelse man har, hvor de har profiler, nick, hvilke medisiner man tar (!!!) eller har tatt og lignende? Om ikke de tingene er personlige så blir vel ingen det.

Lite sympati herfra, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men jeg bare må.

Om du leser litt nedover på feks "Alt mulig"-delen av forumet, hvem har da spurt hvor mennesker jobber, hva utdannelse man har, hvor de har profiler, nick, hvilke medisiner man tar (!!!) eller har tatt og lignende? Om ikke de tingene er personlige så blir vel ingen det.

Lite sympati herfra, beklager.

jammen det har jeg gått innpå selv serru. Når Moderator går inn på det blir det feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går du litt inn på personlige ting. Du skal da ikke dømme meg for innleggene mine heller.

Når du skriver masse om sånt, så selvfølgelig lurer man. Hadde det vært noe annet om f.eks Vipsen spurte? Bare som et eksempel.

Lager du mange tråder som omhandler samme ting, vil jo folk reagere. Og om det er meg eller noen annet, er revnende likegyldig. Jeg bruker ikke moderatorrollen for å spørre om sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver masse om sånt, så selvfølgelig lurer man. Hadde det vært noe annet om f.eks Vipsen spurte? Bare som et eksempel.

Lager du mange tråder som omhandler samme ting, vil jo folk reagere. Og om det er meg eller noen annet, er revnende likegyldig. Jeg bruker ikke moderatorrollen for å spørre om sånt!

nei,så ikke spør om sånt. Hold deg til det du skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,så ikke spør om sånt. Hold deg til det du skal.

Som moderator holder jeg meg til det jeg skal. Av ren nysgjerrighet spurte jeg, fordi det virker som om det opptar deg. Hva er det jeg skal "holde meg til"? Jeg kan jo delta i akkurat det jeg vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som moderator holder jeg meg til det jeg skal. Av ren nysgjerrighet spurte jeg, fordi det virker som om det opptar deg. Hva er det jeg skal "holde meg til"? Jeg kan jo delta i akkurat det jeg vil..

som moderator skal du ikke blande deg inn i personlige ting. Det opptar meg ikke, men det var bare en oppsummering. Med en slik oppsummering vet man hva slags folk som er her igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som moderator skal du ikke blande deg inn i personlige ting. Det opptar meg ikke, men det var bare en oppsummering. Med en slik oppsummering vet man hva slags folk som er her igrunn.

Men jeg har jo ikke blandet meg inn i personlige ting, og hvertfall ikke som moderator :roll:

Jaja, du får tro hva du vil, det gjør du vel uansett. Jeg har andre ting å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som moderator skal du ikke blande deg inn i personlige ting. Det opptar meg ikke, men det var bare en oppsummering. Med en slik oppsummering vet man hva slags folk som er her igrunn.

Det er helt utrolig hva du kan skrive Vicky! Du var ikke akkurat "fråverende" i diskusjonene her på sonen når du var moderator. Og det vet du nok selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig hva du kan skrive Vicky! Du var ikke akkurat "fråverende" i diskusjonene her på sonen når du var moderator. Og det vet du nok selv.

ja, og jeg vet derfor at det ikke er lov :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt rart, for du svarte jo på den avstemningen søndag 27 nov..

her er hva du svarte:

Jeg trener Astrid`s treningsmetode

Nå er du igang med hakking igjen! Klarer du aldri å gi et kompliment til noen istedenfor å bare hakke? Kanskje jeg ikke husket det davettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...