Gå til innhold
Hundesonen.no

hmmm


Guest Vicky

Hva trener du?  

35 stemmer

  1. 1.

    • Klikker
      18
    • Nordenstam
      0
    • Jærverud
      11
    • Bryr meg ikke
      6


Recommended Posts

orker ikke' date=' men du kan jo lese tråden om da hunden min ble bitt. Du var veldig med på å prate shitsnakk om hunden min.[/quote']

Dersom du mener at voksne Sølvi snakker "direkte DRITT" om hunden din, vil jeg gjerne at du quoter hva hun har sagt. Ellers blir det falske beskyldninger - noe vi ikke skal ha noe av her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg lest igjennom alle 22 sidene i det emnet du mener jeg har snakket dritt om hunden din, og ikke en eneste plass fant jeg noe. Så jeg forlanger faktisk en unskyldning i fra deg.

Skal du gå til personangrep, så bør du ha noe skikkelig å vise til.

Og du sier og at eg hakker på deg... Du har ikke tenkt tanken at vi er helt vidt forskjellige når det gjelder det meste? Er flere jeg ikke er enige med her inne, men vi kan diskutere og forbli uenige uten at det blir mye dritt av det. (det kalles å diskutere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest igjennom alle 22 sidene i det emnet du mener jeg har snakket dritt om hunden din' date=' og [u']ikke en eneste plass fant jeg noe. Så jeg forlanger faktisk en unskyldning i fra deg.

Skal du gå til personangrep, så bør du ha noe skikkelig å vise til.

Og du sier og at eg hakker på deg... Du har ikke tenkt tanken at vi er helt vidt forskjellige når det gjelder det meste? Er flere jeg ikke er enige med her inne, men vi kan diskutere og forbli uenige uten at det blir mye dritt av det. (det kalles å diskutere)

kunne ikke vært mer enig med deg her nå sølvi...

syntes det er dårlig gjort av henne å holde på sånn ovenfor deg, når det ikke holder mål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette blir litt for dumt jeg! #-o Astrid slenger ut ting og tang om Sølvi og når hun vil ha et quotet innlegg som bevis så gidder ikke Astrid å finne noe. Antagelig fordi hun vet at det ikke er sant! Sølvi er saklig og viser til andre innlegg for å underbygge det hun sier. Synes det er veldig bra jeg! =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også lest gjennom de 22 sidene, og Ricco har på INGEN måte snakket dritt om din hund! Tvert imot!

Hun er den som gjennom hele diskusjonen har prøvd åholde fokuset på diskusjonen og ikke å slenge dritt... Hun har vært sakelig og sitasjonsorientert..

Man kan ikke drive å slenge rundt med falske beskyldninger...

Så nå bør du nok komme ned fra din høye hest, og gi en unskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, dere syns kanskje ikke det. Men jeg syns det er en smule stygt å antyde til at hunden min er unormal og aggressiv. Men skulle ikke ha bringt opp det her. Dårligt humør igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei' date=' dere syns kanskje ikke det. Men jeg syns det er en smule stygt å antyde til at hunden min er unormal og aggressiv. Men skulle ikke ha bringt opp det her. Dårligt humør igår.[/quote']

Jeg synes det er en smule stygt gjort å vri og vende på det hun sier for at det skal handle om deg. Selv kan du slenge så mye dritt du vil, men så fort noen nevner noe om hunden din så er det reine Hotel Cæsar i gang. Ricco var en av de få som holdt roen i debatten, allikevel beskylder du henne for å antyde at bikkja di er unormal og aggressiv. Alle debattene dine handler om at en eller annen har sagt noe stygt om Vicky, er det ikke på tide å finne på noe nytt. Hadde det enda vært noe personlig så hadde jeg skjønt greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tråklet igjennom hele den 22 siders diskusjonen...og - som de andre - ikke funnet et innlegg av Ricco jeg kan qoute som viser at hun slenger dritt om deg, Vicky..

Nei, Ricco - lukk "øra" du...og ikke bry deg med hva en liten drittunge sier... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tråklet igjennom hele den 22 siders diskusjonen...og - som de andre - ikke funnet et innlegg av Ricco jeg kan qoute som viser at hun slenger dritt om deg, Vicky..

Nei, Ricco - lukk "øra" du...og ikke bry deg med hva en liten drittunge sier... :wink:

Ja jeg tror det er det beste. Takk skal dere ha alle sammen. :)

Men synes at jeg må få lov å si enda en gang at jeg har aldri snakket dritt eller stygt om den hunden. Forstår ikke hvorfor jeg skulle det heller når jeg aldri har sett den en gang. Men å få Vicky til å forstå det, det gir jeg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er greit. Men jeg bare glemmer ikke helt hvordan du snakket til meg. Og du snakker til meg i en litt sånn beskyldende tone i hver duskusjon du er uenig med meg. Har liksom aldri opplevd at du har skrevet noe hyggelig til meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er greit. Men jeg bare glemmer ikke helt hvordan du snakket til meg. Og du snakker til meg i en litt sånn beskyldende tone i hver duskusjon du er uenig med meg. Har liksom aldri opplevd at du har skrevet noe hyggelig til meg heller.

Vicky: Si meg en ting, vet du aldri når nok er nok? Det virker som om at når den ene beskyldningen ikke virker så bare plopper du ut med en ny. Det er grenser for hva folk skal tåle, og min grense er snart nådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicky: Si meg en ting, vet du aldri når nok er nok? Det virker som om at når den ene beskyldningen ikke virker så bare plopper du ut med en ny. Det er grenser for hva folk skal tåle, og min grense er snart nådd.

greit skal ikke si noe. Jeg bare syns at du trenger ikke å himle med øynene til meg, og bare skrive ting i negativ retning liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit skal ikke si noe. Jeg bare syns at du trenger ikke å himle med øynene til meg, og bare skrive ting i negativ retning liksom.

Nu holder det! Nå forlanger jeg en unskyldning fra deg. Kan forresten opplyse deg at smilyen med "rullende" øyne har du selv brukt. Fant den i et innlegg fra deg på det temaet du henviste meg til i går. om du ikke aksepterer at folk har egne og andre meninger enn deg, så er det bedre du holder deg borte fra diskusjonene så slipper man å få desse beskyldningene tredd nedover hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er en selvfølge jeg sier unskyld. Beklager for måten jeg skrev, var i et ekstremt dårlig humør selv om det ikke er noen unskyldning. Det bare kjennes litt rart på måten du skriver på liksom.. Når jeg ser du har kommentert et innlegg som er mitt vet jeg alltid at det kommer ikke mye positivt. men det er bare en mening! ingen beskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...