Gå til innhold
Hundesonen.no

Frøken er drektig


Margrete

Recommended Posts

Men i tilfelle ikke frøken drikker nok på egenhånd så kan det være lurt å strø en god dæsj c-vitamin på grønnsakene hun får så du er sikker på at hun får i seg nok. Lurer på om det ikke var slik Margrete gav c-vitaminer, men lurt huske på. Hvilket kjønn er de forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med babymarsvin :D Marsvin er allrighte dyr, de. Vi har to brødre på jobben nå - skikkelige rampegutter!

De skal ikke ha tomat heller! Mens vi er i fôringshjørnet. Det gjelder forøvrig også voksne marsvin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med babymarsvin :D Marsvin er allrighte dyr, de. Vi har to brødre på jobben nå - skikkelige rampegutter!

De skal ikke ha tomat heller! Mens vi er i fôringshjørnet. Det gjelder forøvrig også voksne marsvin!

Vi har en hel marsvinbarnehage vi etter at vi fikk tre kull på rappen når noen satt inn en gutt til alle jentene våre. Det er liv det skal jeg si deg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får cvitaminer på grønnsakene. Og de syns at jeg er en innmari dårlig ide, så jeg har ikke pelt så mye på dem i grunnen. Tenker margrete får ta sjekk av kjønn og masse bilder når hun henter dem. Mamman er ikke trygg på meg, så jeg lar dem være - bare prater med dem og kommer med mat,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjempesøte! Ungene er høyt og lavt og full fart allerede! :blink: Jeg vil bare stresse mamman minst mulig så derfor lar jeg dem stort sett være. Men var innmari mye prating da jeg kom med grønnsaker i kveld. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader absolutt ikke å klå litt på ungene den første tiden, det gjør at de vil bli mye tryggere på mennesker i fremtiden. Jeg presterte jo å kladde på en unge som bare var noen minutter gammel men moren var opptatt med de andre og brydde seg ikke stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er ikke redd for å ta på ungene, men mora syns at jeg er skikkelig unødvendig og piler avgårde bare hun ser meg, så de får bare være til de er tilbake til kjente omgivelser. De er hvertfall innmari søte, og jeg har gjevnlig opptelling på at alle er sånn ca der de skal være og ser friske og raske ut. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...