Bananen Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Gratulerer så mye med valpiser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Så flott at det gikk så bra med mor og barn! Gratulerer så mye! PS: Hvis du bestemmer deg for å ha bokstavkull (og forsåvidt andre temaer også), men sliter med å finne passende ungarske navn, så kan jeg godt høre med min nagypapa om han vil komme med noen forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Gratulerer så mye med valpene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Gratulerer så mye med de søte valpene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2011 Gratulerer med flotte valper Den fargefordelingen hadde jeg aldri gjetta! Blir spennende å se om de fako/hvite også er merle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 11. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2011 Så flott at det gikk så bra med mor og barn! Gratulerer så mye! PS: Hvis du bestemmer deg for å ha bokstavkull (og forsåvidt andre temaer også), men sliter med å finne passende ungarske navn, så kan jeg godt høre med min nagypapa om han vil komme med noen forslag. Takk for det,foreløpig ser det ut til at jeg bryter mønsteret(om man kan kalle to ganger et mønster) med å ha ungarske navn, og kommer trolig ( :rolleyes2: ) til å ha svenske navn siden pappan er svensk. Gratulerer med flotte valper Den fargefordelingen hadde jeg aldri gjetta! Blir spennende å se om de fako/hvite også er merle. Ja, det er jo en av "farene" og noe vi kanskje aldri får vite, ved minder de brukes i avl. Nå spiller jo forsåvidt ikke det noen rolle, eneste de kan avsløres på er blå øyne og det har jeg ikke sett i Anyas umiddelbare slekt. Blå øyne på annet enn bluemerle er diskvalifiserende. Uansett kommer valpekjøperne til å få beskjed om at om de skal brukes videre i avl skal de ikke brukes på merle eller hvit/fako etter merle forelder, for å utelukke merle x merle parringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 12. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Kosestund med mamma Pigmentet på de lyse valpene begynner å mørkne allerede. Den lille fakohannen er først ute med å mørkne, fra rosa til lilla/grå som forhåpentligvis ender i sort. Tenk at småpotene skal bli like store... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Gratulerer så mye med vellykket fødsel og bonusvalp! De er jo så søte! Jeg titter på de to jeg har på snart fire måneder liggende nedenfor føttene mine, og er skremt over hvor mye som skjer på så kort tid. Nyt valpekassetiden! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 25. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Valpene er blitt 14 dager gamle, på søndag. De er nå skikkelige valper etter at øynene åpnt seg, og de begynner å få interesse for omgivelsene rundt. Litt bildeoppdatering Minstemann "Sneipen" Størstemann "Fatso" "Hufsa" er størst av jentene. "Knut" er en liten isbjørn. "Unik" er tja... unik 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Men hælledussen så søte da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Endelig, du er så dårlig på å oppdatere altså Noe sier meg at jeg vet hvor Unik ender Hadde håpet jeg skulle fått sett de før de leveres, men programmet her er jo fullstappet fram til etter D4A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Det er de fineste tantebarna altså, og tenk at de har øyne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Åee.. Knut sjønneste isbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Herlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Awww Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 26. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Tusen takk alle sammen Endelig, du er så dårlig på å oppdatere altså Noe sier meg at jeg vet hvor Unik ender Hadde håpet jeg skulle fått sett de før de leveres, men programmet her er jo fullstappet fram til etter D4A Ah... jeg vet :mellow: har litt mye å holde på med for tiden Skal prøve å få tatt litt video i helgen. Hadde vært kult om du tok en tur asså, for å se på barne, og gi en vurdering på dem Tja... beholde, ikke beholde er det store spørsmålet Det er så mange forhold som skal tas hensyn til. Jeg har veldig tro på kombinasjonen(naturlig nok), men på en måte passer det utrolig dårlig med valp.... Har flere "burde burde" på listen... *jeg burde trene Anya mer og prøve å knekke koden hennes for lp-trening *Jeg skal ha kull på deleier tispa Gaia i løpet av 2012( hun begynner å bli "gammel" og om hun skal ha kull må det bli nå), og tanken på tre egne hunder og en ekstratispe med valpekull som skal følges opp er ikke så fristende. Det hjelper mye om man bare har to egne liksom... *Unik er jo min favorit som mange vet, men det er jo foreløpig kun basert på farge , mye skal jo klaffe før det evt blir henne uansett. Div egenskaper skal jo være tilstede, og hun bør ha pigmentet på plass ... phu... (Skal ikke ha, skal ikke ha....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 *Jeg skal ha kull på deleier tispa Gaia i løpet av 2012( hun begynner å bli "gammel" og om hun skal ha kull må det bli nå), og tanken på tre egne hunder og en ekstratispe med valpekull som skal følges opp er ikke så fristende. Det hjelper mye om man bare har to egne liksom... Kanskje deleier (eller andre) kan ta en av dine tisper mens du har Gaia og valpene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 26. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Kanskje deleier (eller andre) kan ta en av dine tisper mens du har Gaia og valpene? Tanken har slått meg ja, men ikke turt å spørre ennå Hadde jo vært super sosialisering for en valp med barn,andre hunder osv Men jeg er sånn at jeg alltid vil ordne mest mulig selv, og ikke bry andre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Tanken har slått meg ja, men ikke turt å spørre ennå Hadde jo vært super sosialisering for en valp med barn,andre hunder osv Men jeg er sånn at jeg alltid vil ordne mest mulig selv, og ikke bry andre... Nå vet jeg jo ikke hvem deleier er, men om de ikke har andre hunder enn Gaia, vil de sikkert synes det er greit å ha en annen hund i bytte - to måneder uten hunden sin er lenge! Jeg vet mange gjør det slik når de har fôrvert. Men selvfølgelig, noen fôrverter benytter den anledningen til å legge nytt gulv og ta fjorten dager i Syden, og vil ikke ha annen hund. Du kan jo lufte tanken, i hvert fall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 26. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Nå vet jeg jo ikke hvem deleier er, men om de ikke har andre hunder enn Gaia, vil de sikkert synes det er greit å ha en annen hund i bytte - to måneder uten hunden sin er lenge! Jeg vet mange gjør det slik når de har fôrvert. Men selvfølgelig, noen fôrverter benytter den anledningen til å legge nytt gulv og ta fjorten dager i Syden, og vil ikke ha annen hund. Du kan jo lufte tanken, i hvert fall? De har to andre hunder i tillegg til Gaia. Men går jo alltids ann å lufte ideen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 De har to andre hunder i tillegg til Gaia. Men går jo alltids ann å lufte ideen Ellers så er det sikkert andre som kan hjelpe til med avlastning også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Skjønne er de hele gjengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Liker navnet Hufsa Og Unik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Tusen takk alle sammen Ah... jeg vet :mellow: har litt mye å holde på med for tiden Skal prøve å få tatt litt video i helgen. Hadde vært kult om du tok en tur asså, for å se på barne, og gi en vurdering på dem Tja... beholde, ikke beholde er det store spørsmålet Det er så mange forhold som skal tas hensyn til. Jeg har veldig tro på kombinasjonen(naturlig nok), men på en måte passer det utrolig dårlig med valp.... Har flere "burde burde" på listen... *jeg burde trene Anya mer og prøve å knekke koden hennes for lp-trening *Jeg skal ha kull på deleier tispa Gaia i løpet av 2012( hun begynner å bli "gammel" og om hun skal ha kull må det bli nå), og tanken på tre egne hunder og en ekstratispe med valpekull som skal følges opp er ikke så fristende. Det hjelper mye om man bare har to egne liksom... *Unik er jo min favorit som mange vet, men det er jo foreløpig kun basert på farge , mye skal jo klaffe før det evt blir henne uansett. Div egenskaper skal jo være tilstede, og hun bør ha pigmentet på plass ... phu... (Skal ikke ha, skal ikke ha....) Syns dere skal komme på sosialiserings tur til Casa DeepEyes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Syns dere skal komme på sosialiserings tur til Casa DeepEyes jeg Da synes jeg dere skal sende ut nabovarsel, i fall flere vil sniffe på babybollemager... *vinke over kompostbingegjerdet* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts