Castella Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 nydelig! Jeg har også tri sheltie hannhund... han er 10 mnd nå http://i1204.photobucket.com/albums/bb409/aurtit/DSC01034.jpg Siter
Fidelius Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 nydelig! Jeg har også tri sheltie hannhund... han er 10 mnd nå http://i1204.photobu...it/DSC01034.jpg Oh my god, han der va jo kjempefin Stilig med det blisset Siter
Fidelius Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Farris er nå over 10 måneder gammel, her er et bilde fra dagen etter han fylte 10 måneder 5 Siter
Ganzie Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Så utrolig herlig han er Har du ikke blogg så vi kan følge ham? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Jeg synes det så flott at han har kommet til deg! Nydelig har han blitt. Siter
Guest LXT Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Hyggelig å se bilder av ham innimellom. Så stor og kjekk han har blitt! Siter
soelvd Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Fy søren for noen flotte farger på han der! Og du tar veldig fine bilder! Siter
Fidelius Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Så utrolig herlig han er Har du ikke blogg så vi kan følge ham? Har desverre ikke det, men jeg skal prøve å være flink å oppdatere med litt bilder her av og til... Eller burde jeg heller lage en egen tråd for Farris selv? Ser for meg at "faren" med blogging er at det har en tendens til å bli glemt.... Jeg synes det så flott at han har kommet til deg! Nydelig har han blitt. Ja, han er utrolig pen! Snill også Jeg er glad jeg var så heldig at han fikk lov å komme til meg... Fy søren for noen flotte farger på han der! Og du tar veldig fine bilder! Tusen takk! Blir spennende å se hvordan han utvikler seg videre, hvor lang pels han får osv... Sukk, kjenner det klør litt i form at jeg har lyst på enda en, jeg... Siter
Fidelius Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Farris har nå oppfattet at det faktisk er noe som rører seg nede i de store firkanta blokkene med vann som vi har stående på benkene... 7 Siter
Fidelius Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 Her er Farris i full sprang sammen med Cindy ( Ingivito's Miss Marple ) på et hundetreff Kjempegøy å få springe med andre shelties. Må nesten legge ved dette bildet; synes det var så morsomt. 4 Siter
Monica123 Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 Fine Farris Tindra sier at andre sheltier er mye kulere å leke med enn andre raser Siter
turbobensen Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Skrevet 13. Juni 2012 så nydelig han er! Maisen synes også det er myyyye morsommere med sheltier enn andre raser Siter
SiriEveline Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Skrevet 13. Juni 2012 Å fy søren så herlig han er! Beste er jo bildet med pinnen, ser ut som om han sier "blæææh!" Siter
Tinkie Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Skrevet 13. Juni 2012 Han var jo bare utrolig flott. Og så så morsomme ører. Siter
tm100021 Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Skrevet 13. Juni 2012 Like barn leker best! Han er så skjønn Siter
Fidelius Skrevet 26. Juni 2012 Rapporter Skrevet 26. Juni 2012 I går ble Farris 11 måneder gammel! Tiden går fort... Trykk på bildene for bedre kvalitet! Hadde aldri trodd at det skulle være så lett å lære en hund å sitte stille når man tar bilder... Med god hjelp av godbiter så går det så lett som en lek! 3 Siter
[email protected] Skrevet 27. Juni 2012 Rapporter Skrevet 27. Juni 2012 Du tar så utrolig flotte bilder! Det øverste var spesielt vakkert Fine Farris! Siter
Naos Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Morsomt når valpetråder følges opp med voksende hund! Siter
Fidelius Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Hei, tenkte jeg skulle laste opp noen nye bilder for å vise mer av Farris' vekst! Desse ble tatt i August Dette ble tatt 20 September, beklager kvaliteten, men hadde ikke speilrefleksen med på fjellturen grunnet jeg var sykmeldt med smerter i korsrygg og ville gå mest mulig lett-vektet, så jeg stjal med samboers kompakt kamera... :angel: Ikke så mye voldsomme forandringer, men pelsen vokser fortsatt... 2 Siter
Recommended Posts