Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny Mobil


IdaC

Recommended Posts

Står mellom disse to. men vet ikke hva skal velge? inspill for og i mot. jeg skal kjøpe i morgen ny telefon siden min NOKIA er blitt litt for glad i bakken x) legg merke til jeg ødelegger mobiler ofte. så om en av de holder bedre etter ett støt i bakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nesten identiske.

Jeg stod selv med samme problemstillingen for et par mnd siden. og jeg fant ut at det egentlig er fargen du betaler det ekstra for med incredible.

Jeg gikk for desire S og angrer ikke et sekund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikkke forfra samsung, vet ikke hvorfor meeen klare dem bare ikke x)

Har kjøpt HTC Desire s :) nå må jeg finne ut hvordan jeg bruker den :D

Tips: www.iutstyr.no selger billige men bra deksler og skjermbeskyttere osv til mobiler =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: www.iutstyr.no selger billige men bra deksler og skjermbeskyttere osv til mobiler =)

Skal kjøpe såånn beskytter der fra x) meeeen lurer på en ting, vist æ ikke vil ha alle de konntaktan æ har der, ka æ gjør ? fant ikke ut kordan æ enten sletta eller fjerna FB kontaktan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe såånn beskytter der fra x) meeeen lurer på en ting, vist æ ikke vil ha alle de konntaktan æ har der, ka æ gjør ? fant ikke ut kordan æ enten sletta eller fjerna FB kontaktan?

Det er en innstilling.. Husker ikke helt hvor jeg fant den. Skal undersøke litt :P

Gå inn på kontakter, så trykker du på den tre streker knappen så du får opp valg/instillinger, så trykker du VIS, så kan du velge hva som skal vises av mail, facebook osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en innstilling.. Husker ikke helt hvor jeg fant den. Skal undersøke litt :P

Gå inn på kontakter, så trykker du på den tre streker knappen så du får opp valg/instillinger, så trykker du VIS, så kan du velge hva som skal vises av mail, facebook osv

det har æ ikke ? liksom instilling står det bare rediger standar meld. rediger meldin og lagre i personer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikkke forfra samsung, vet ikke hvorfor meeen klare dem bare ikke x)

Nå er faktisk Samsung sine Android-telefoner verstingene på markedet.. De er overlegne på mange områder, og leverer blant annet skjermer som de andre ikke er i nærheten av..

At skjermene på toppmodellene faktisk er ripefrie på toppen av det hele gjør at summen for min del gjorde at Samsung var et soleklart valg.

Min telefon fra september i fjor er fortsatt uten riper i skjermen, og mine telefoner behandles ikke pent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er faktisk Samsung sine Android-telefoner verstingene på markedet.. De er overlegne på mange områder, og leverer blant annet skjermer som de andre ikke er i nærheten av..

At skjermene på toppmodellene faktisk er ripefrie på toppen av det hele gjør at summen for min del gjorde at Samsung var et soleklart valg.

Min telefon fra september i fjor er fortsatt uten riper i skjermen, og mine telefoner behandles ikke pent..

har det noe å si når hun sier hun ikke kan fordra samsung? og ikke minst når hun allerede har kjøpt mobil?? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Bumper litt på denne, så slipper vi flere like tråder.

Jeg trenger ny mobil, helst i går! :P

Prismessig er disse aktuelle, men jeg eier ikke tekninsk innsikt så om noen har tips eller kloke innspill å komme med så hadde det vært supert :)

Jeg bruker ikke mobilen fryktelig mye, det går i ringing, sms, litt fb og mail, litt spill, også blir skritteller brukt daglig.

Std.by tid og ringetid er viktig, kvalitet på kamera er mindre viktig.

LG Optimus One P500

HTC mytouch

HTC wildfire s

Samsung galaxy ace

Samsung 15500 Galaxy

SE xperia x10 mini

SE xperia x8

SE xperia mini

SE xperia mini pro mjaaaa, tvilsom

ZTE skate skeptisk...

Edit: la til en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Samsung Galaxy S (den derre i9000, tror jeg), og er ganske fornøyd. Jeg er ikke så inni tekniske duppedipper, men den duger helt fint til mitt bruk, men jeg tror nok den hadde passet bedre hos noen som er litt mer teknofil enn meg. :lol: Nå bruker jeg den som regel bare til å ringe eller sende meldinger, og skrur av GPS og WiFi og datatrafikksaker når jeg ikke trenger det, så batteriet kan fint vare i 3-4 dager uten lading (kanskje 5 dager også). Minuset er at den er litt stor, men det går som regel greit, bortsett fra når jeg glemmer den, fordi den er for stor og tøysete å ta med seg overalt. :lol:

http://www.samsung.com/no/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-I9000HKDXEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper litt på denne, så slipper vi flere like tråder.

Jeg trenger ny mobil, helst i går! :P

Prismessig er disse aktuelle, men jeg eier ikke tekninsk innsikt så om noen har tips eller kloke innspill å komme med så hadde det vært supert :)

Jeg bruker ikke mobilen fryktelig mye, det går i ringing, sms, litt fb og mail, litt spill, også blir skritteller brukt daglig.

Std.by tid og ringetid er viktig, kvalitet på kamera er mindre viktig.

LG Optimus One P500

HTC mytouch

HTC wildfire s

Samsung galaxy ace

Samsung 15500 Galaxy

SE xperia x10 mini

SE xperia x8

SE xperia mini

SE xperia mini pro mjaaaa, tvilsom

ZTE skate skeptisk...

Edit: la til en.

Hva med denne http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperia-active?cc=no&lc=no#view=overview

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...