Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulasjonstråd til Maren og Amira

xxx12345

Recommended Posts

Guest Dratini
Skrevet

Virker ikke som de kaster seg over saken akkurat..Kanskje det hjelper hvis flere tipser?

Jeg tipset VG allerede på søndag jeg :whistle:

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Herregud, så imponert jeg er av dere! Helt enig med Benedicte i at du er et stort forbilde, Maren! Gratulerer så utrolig mye! Vel fortjent av en super ekvipasje :cheer::banana: :banana:

Og Amira.. Hehe. Hun er så søt! Så på filmen som ble lagt ut fra kvaliken. Fineste voffsa som ser ut til å storkose seg!

Skrevet

Hun mister ikke fokus på deg eller oppgaven et millisekund en gang :wub:

Håper å se dere mye i media :D

Skrevet

Moro at de klipper sammen filmer så raskt. Mangler jo en del øvelser, så skal klippe sammen en film selv også :) I denne filmen er det jo både avstand og Z'en, som var de øvelsene med størst "feil"...

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner! Prøvde å ta noen bilder av Amira med pokalene idag men fant ut at lysforholdene var helt håpløse. Akkurat i det jeg skulle til å gå inn kommer blomsterbudet - og spør etter MEG?! :blink:

Jeg fikk en nydelig bukett av Argyros, Tulip, Nirm, Pippin og Smyla, Anita og Jubi, Loke, Siri og briardene, Anette og Amiga, Sara S, Miriam, Emma og Anniken :wub: TUSEN TAKK! Dere er bade SÅ herlige! :thumbs:

Amira-vm.jpg

IMG_3534.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...