LilleZara Skrevet 6. Juli 2011 Rapporter Skrevet 6. Juli 2011 Etter en viss liten hund klarte å dyppe det ene øret oppi et malingsspann,så måtte matmor ta frem saksen. Jeg har aldri klippet verken hund eller menneske før,så det ser ut deretter. Resultat: Pena Hun ligner litt på han her,så hun blir mobbet en del for det stakkars : Håper det vokser ut til september altså.. Lei av å bli tatt bilde av nå Så til slutt noen bilder fra turen vi tok sammen med en nabo og hunden hennes Spike Han er forresten en Olde english bulldog gutt importert fra Tyskland på ca. 9mnd. Og de fleste bildene er av han *Dele opp*
LilleZara Skrevet 6. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2011 Var visst bare et bilde som ikke kom med
Justisia Skrevet 6. Juli 2011 Rapporter Skrevet 6. Juli 2011 Stilige bilder. Enn å mobbe bikkja si sånn da :-p Den OOEB gutten var lekker.
LilleZara Skrevet 6. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2011 Stilige bilder. Enn å mobbe bikkja si sånn da :-p Den OOEB gutten var lekker. Ja ikke sant,han er en kjekk herremann Zara har det veldig fælt her sammen med oss,skikkelig mobbeoffer stakkars
Justisia Skrevet 6. Juli 2011 Rapporter Skrevet 6. Juli 2011 Ikke bare mobber du henne, du skamklipper henne også. Staaaaaakkar
LilleZara Skrevet 6. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2011 Ikke bare mobber du henne, du skamklipper henne også. Staaaaaakkar Er rart at ingen har kommet å tatt henne ifra oss,vi driver jo med dyremisshandling!
Emilie Skrevet 6. Juli 2011 Rapporter Skrevet 6. Juli 2011 Haha, herlige bilder av morsomme (og pene) hunder
L.M. Skrevet 9. Juli 2011 Rapporter Skrevet 9. Juli 2011 Offda haha stakkar liten, skamklipt og alt da Synes ho fortsatt var søt jeg da ^^ Og den OEBen hadde de søteste øynene jeg har sett på lenge!
LilleZara Skrevet 9. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2011 Offda haha stakkar liten, skamklipt og alt da Synes ho fortsatt var søt jeg da ^^ Og den OEBen hadde de søteste øynene jeg har sett på lenge! Enig i begge deler!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar