Gå til innhold
Hundesonen.no

Savannah sover

Ulvinnen

Recommended Posts

Skrevet
Sikkert nabokatten :)

hehe... toya leker med kattene hu... gjør ikke noe av de...

men kattene er ikke så begeistra for henne...

noe jeg egentlig skjønner... i og med at toya er ganske stooor... og kommer dundranes mot a :)

Skrevet

De drømmer visst ikke...Leste en artikkel i hundesport om at det er så godt som motbevist at de drømmer..Det er sånn R.E.M drøm.

Jeg synes det høres litt merkelig ut;Pan pleide nemlig å ule i søvne(har opptak av det på mobilen min enda) og plutselig våknet han av sin egen uling..Tydlig forvirret... :?

Det gjorde han forøvrig også den dagen jeg avlivde han,da sov han jo en narkosesøvn og da har man vel ikke R.E.M søvn? :-s

Tenkte jeg skulle høre med dyrlegen min hva hun mener ,hun var jo der og hørte han...Må bare huske å spørre...

Skrevet
De drømmer visst ikke...Leste en artikkel i hundesport om at det er så godt som motbevist at de drømmer..Det er sånn R.E.M drøm.

Jeg synes det høres litt merkelig ut;Pan pleide nemlig å ule i søvne(har opptak av det på mobilen min enda) og plutselig våknet han av sin egen uling..Tydlig forvirret... :?

Det gjorde han forøvrig også den dagen jeg avlivde han,da sov han jo en narkosesøvn og da har man vel ikke R.E.M søvn? :-s

Tenkte jeg skulle høre med dyrlegen min hva hun mener ,hun var jo der og hørte han...Må bare huske å spørre...

Trodde ikke REM søvn var et bevis for at de ikke drømte, snarere tvert om, fordi de fleste drømmer i denne søvnfasen? For mennesker er det hvertfall sånn: "REM søvn kalles også for drømmesøvn, fordi de fleste drømmene forekommer i denne søvnfasen." (sakset fra lommelegen.no) Jeg leste hvertfall den artikkelen i hundsport som en bekreftelse på at hunder drømte, ikke motsatt :) Mulig jeg er sløv da..

Skrevet
Trodde ikke REM søvn var et bevis for at de ikke drømte, snarere tvert om, fordi de fleste drømmer i denne søvnfasen? For mennesker er det hvertfall sånn: "REM søvn kalles også for drømmesøvn, fordi de fleste drømmene forekommer i denne søvnfasen." (sakset fra lommelegen.no) Jeg leste hvertfall den artikkelen i hundsport som en bekreftelse på at hunder drømte, ikke motsatt :P Mulig jeg er sløv da..

Her er det meget mulig jeg er sløv :P Ville ikke forundret meg...jeg bare skumleste...syntes det hørte veldig merkelig ut skjønner du,og når noe virker så merkelig så er det som oftest meg det er noe i veien med :P

Får lese den igjenn :wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...