Timian Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 I går dro jeg avgårde med en haug av unger og en liten Emrick til en badestrand. Han fikk gå rundt for å lukte og koste seg masse med alle menneskene som kom forbi og sa "Åååh, kan vi hilse på han?". Og han sier virkelig ikke neitakk til oppmerksomhet Vannet var litt stort og rart, så han var ikke så interessert i å bade, men var nede for å drikke litt vann med jevne mellomrom. Håper han blir en badeengel etterhvert Tok noen bilder hvor han hopppet og lekte med pinnen han fant seg, men de ble ikke så bra. Så legger ut to andre av den lille skjønningen
ida Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Så fin han er. Du, har du laget en egen tråd til han under "min hund" (tror jeg det heter)? Da kan du legge ut bilder og oppdateringer i hans egen tråd hver gang.
Timian Skrevet 4. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Det var jeg ikke klar over, takk for tips
KatrineogGutane Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Nydelige mix iallefall! Fint navn også.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar