PsychoLynx Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Hva bør man vaske med for å unngå at hunder markerer på nytt og på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Grønnsåpevann eller zalo, tilsett litt sitron i vannet. Noen vasker også over med eddik. Unngå klorin og salmiakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Jeg vasker med en blanding av Jif Kjøkken og eddik. Syns det funker supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Hva bør man vaske med for å unngå at hunder markerer på nytt og på nytt? Jeg bruker denne, etter anbefaling i en hundetreningsvideo jeg så på YouTube (fra Kikopup). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Å elskede edikk, du kan brukes til nesten alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar