Timian Skrevet 1. Juli 2011 Rapporter Skrevet 1. Juli 2011 Hjelpes...så lite tid man får til alt mulig når man har valp i huset Men nå har jeg endelig fått laget meg en bruker på photobucket og lagt inn bilder. Får smake litt på et tyggebein på kjøreturen hjem Foreløpig går ting supert! Nå føler han seg allerede mye mer hjemme her og legger seg på gulvet for å sove i stedet for å gå rundt å pipe etter mamma og søsken. I går sovnet han vel allerede rundt 9 på sofaen (så da ble det sofasoving på meg også), og våknet ikke før 07.30 i dag tidlig. Trodde ikke de klarte å holde seg så lenge, men han gjør en super jobb Ellers er vi mest hjemme slik at han får roet seg og blitt hjemmevant her, men litt miljøtrening har vi da hatt. Klarer ikke å bare la ham være hjemme når han er så vakker
ida Skrevet 1. Juli 2011 Rapporter Skrevet 1. Juli 2011 Så nydelig han er Av en eller annen grunn er det spesielt interessant å følge med på nattesøvnen deres
Timian Skrevet 1. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2011 Hehe, og av en eller annen grunn føler jeg det er viktig å snakke om det også
Tonje Skrevet 1. Juli 2011 Rapporter Skrevet 1. Juli 2011 Nåmmin så søt da gitt! Ser ut til å bli en liten rakker det der
TeamTwo Skrevet 1. Juli 2011 Rapporter Skrevet 1. Juli 2011 Artig utseende på den der altså Og ja, han blir nok en super liten jeger av litt av hvert *fnis*
MiO Skrevet 1. Juli 2011 Rapporter Skrevet 1. Juli 2011 Når jeg så bildet av katta på benken og valpen nedenfor, tenkte jeg "Den skal tidlig krøkes, om god krok skal bli..." Utrolig søt og artig liten skrue, den valpen der :-)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar