Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi vil på kurs!


Arielle

Recommended Posts

Ja nå er sommeren kommet sies det, ikke at vi merker alt for mye til det her. Siden det meste av trening har stoppet opp i klubben, eneste som holder på nesten hele sommeren er agility(som jeg er instruktør på selv)og brukstrening. Begge disse er fellestrening med en instruktør som er tilstede for å hjelpe og komme med råd. Jeg kunne tenke meg et kurs med bikkjedyrer og ikke bare disse fellestreningene. Egentlig så er det et lydighetskurs jeg kunne tenke meg, konkurransekurs. Er også mulig med agility, spor, feltsøk, kanskje rundering. Handlerkurs hadde ikke vært feil det heller. :D

Er det noen kurs i sommer? Har dere noen å annbefale? Ser det er mange som skal på diverse kurs men jeg må ærlig talt si at jeg ikke er så god til å lete disse kursene opp på nettet. :icon_redface: Aner ikke hvor jeg skal se.

Tar i mot alle tips med stor takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen kurs i sommer? Har dere noen å annbefale? Ser det er mange som skal på diverse kurs men jeg må ærlig talt si at jeg ikke er så god til å lete disse kursene opp på nettet. :icon_redface: Aner ikke hvor jeg skal se.

Kunne ønske det var lettere å finne kurs jeg *sukk* har funnet en dle sommerkurs men de er jo fulle alt :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siddis Hundeskole skal ha sommerkurs, men jeg kjenner ikke til de selv da.

Amokk skal og ha endel kurs i sommer og høst, men det ser ut som mye er fullt.

Ville nok ha sendt en mail i tilfelle de har fått noe avbestilling. Har vært på 2 helger der som observatør på elitesatsningen i Bergen, og skal delta på kurs senere i høst. Er veldig fornøyd så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...