Gå til innhold
Hundesonen.no

sonentreff/trening

Tonje

Recommended Posts

Her er noen bilder fra treffet i dag. Noen er tatt av meg og noen av Stine (SD) her inne :)

Litt mye fokus på valpene i dag da så ikke så mange bilder av de andre :P

Aro og Blaze

DSC_0807.jpg

DSC_0809.jpg

DSC_0803.jpg

DSC_0796.jpg

Zuma og Kira

DSC_0788.jpg

DSC_0777.jpg

Zuma trener med forstyrrelser rundt

DSC_0776.jpg

Nika

DSC_0775.jpg

DSC_0763.jpg

DSC_0762.jpg

DSC_0759.jpg

Zuma og litt av Stine :P

DSC_0749.jpg

Dexter

DSC_0746.jpg

Zuma, Aro og Blaze

DSC_0731.jpg

Ekko

DSC_0729.jpg

CSC_0844.jpg

CSC_0839.jpg

CSC_0834.jpg

CSC_0827.jpg

CSC_0829.jpg

CSC_0838.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Så mange fine bilder! (så kan man se bort fra bildet av meg da, tar meg ikke ut på bilder jeg :lol: )

Valpene var skikkelig gode, de voksne skikkelig gode! Kira var dritkul å springe raptus med syntes Zuma, men hun klarte ikke å få med seg Dexter :lol: Og nå ser jeg faktisk hvor enorme de fanene på frambeina er! :blink:

Og så syntes jeg at Zuma var flink som klarte å fokusere på mor, selv om det sprang hunder rundt (og matmor var slem og belønnet andre hunder mens hun satt med en fin kontakt) :D

Tusen hjertelig takk til alle på 2 og 4 ben for en trivelig stund! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte bilder :wub:

Det var synd med været, men uansett var det kjempekoselig igår :D

De herlige valpene var jo en fornøyelse, så søte og gode. Han Aro var en skikkelig tillitsfull kosegutt, og Blaze ble skikkelig varm i trøya etterhvert og de lekte så fint! Det blir spennende å følge de to utover sommeren :ahappy:

Jeg må innrømme at jeg falt litt pladask for den lekre Zumadamen jeg :wub:

Og nå ser jeg faktisk hvor enorme de fanene på frambeina er! :blink:

*fnis* av og til trenger man "andres øyne" for å se. Hun er så stilig når hun beveger seg, nesten sånn afganerpreg over pelsen hennes i fart :D

Nå får vi krysse litt for godt vær neste uke :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Jeg må innrømme at jeg falt litt pladask for den lekre Zumadamen jeg :wub:

*fnis* av og til trenger man "andres øyne" for å se. Hun er så stilig når hun beveger seg, nesten sånn afganerpreg over pelsen hennes i fart :D

Zumadamen kan det der med å snike seg inn i hjerterota på de hun treffer :whistle:

Og ja, man trenger noen slike vekkere for å virkelig se. Har bilde av mammaen hennes med enormt mye pels, mener at bildet ble tatt sommeren før det andre kullet ble født (og hun har fått mer (og lengre) pels etter hvert kull :blink: )

Så fine bildene ble :) Aro og Blaze ble jo skikkelig kamerater etterhvert. Vi hadde det trivelig iallefall, og blir å se så mye som mulig utover sommeren :)

Aro var fin :wub: Og Blaze var fin :wub: Og skjønne Aro som hadde raptus med Blaze og hoppet rett oppi fanget mitt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønninger! Kan du ikke skrive på hvilke hunder det er? :)

Jo så klart, glemte det i farta :)

Kjempetrivelig treff var det og vi kommer også på de fleste gjennom sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder til :) Masse flere ligger i bloggen, under fotoalbum :)

Blaze

DSC_0076.JPG

Aro

DSC_0101.JPG

DSC_0108.JPG

Ekko

DSC_0155.JPG

Nika og Ekko

DSC_0127.JPG

SD og Ekko

DSC_0156.JPG

Blaze

DSC_0169.JPG

Nika

DSC_0197.JPG

Zuma

DSC_0145.JPG

Kvaliteten på bildene ble utrolig dårlige.. Så vis noen vill ha orginalen av sine hunder, eller noe i den durren, send meg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Fine bilder Kristiin :thumbs:

Fine bilder Kristin!

Så kult at du fikk knipsa det blinkskuddet av Ekko og Nika, uslåelig :lol:

OMG!! Sjekk uttrykkene på de da!

Nika: "I gonna kill you!!"

Ekko: "Oh no! I'm peeing in my pants..."

:whistle::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...