mushi Skrevet 10. August 2018 Rapporter Skrevet 10. August 2018 7 timer siden, Tonje skrev: Ja, det er en underlig bukett Hva har gjort at du har valgt så forskjellig? Endret behov? Du har liksom oppgradert i vanskelighetsgrad hele veien. Siter
Tonje Skrevet 11. August 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2018 På 10.8.2018 at 8:01 AM, mushi skrev: Hva har gjort at du har valgt så forskjellig? Endret behov? Du har liksom oppgradert i vanskelighetsgrad hele veien. Ja, det er vel egentlig det jeg har gjort Da jeg fikk Felix hadde jeg ikke interesse for trening og konkurranse, kun tur, men han fikk prøve seg litt på agility og etterhvert ønsket jeg hund med mer lekelyst og mer pels, var litt lei av å måtte kle på og tilrettelegge veldig på vinteren, så da ble det sheltie. Jeg turte ikke noe mer avansert den gangen og følte heller ikke behov for noe veldig aktivt. Blaze har vært min prøveklut innen LP og etterhvert kjente jeg igjen på dette med at jeg ønsket litt mer intensitet og gjerne en litt større hund. Så etter å ha siklet på rasen i flere år så ble det kelpie 2 Siter
Recommended Posts