Troika-09 Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Skrevet 21. Juni 2011 Det er vel på tide å presentere lille Heldi her inne. Hun ble født 6. januar 2011 og er etter Enden's Odny Fiedatter og Nordbrennas Bendik Bringer Lykke. Vi har kost oss på valpekurs i vår og til helgen skal vi på sporkurs via Canis ved Hønefoss, det gleder jeg meg til. I skrivende stund er hun 5,9 kg og passe høy (vanskelig å måle henne alene ja ) Noen bilder: Fra hjemturen fra oppdretter Storesøster - staffen Troika kan brukes til seng og bitepute Ett øre opp og ett ned, de veksler litt Noen bilder fra valpekurset: Siter
Lola Pagola Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Skrevet 21. Juni 2011 Nommin Dsg'er har ofte veldig kule stamtavlenavn "Bendik bringer lykke" var veldig fint. Siter
Troika-09 Skrevet 21. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2011 Nordbrenna har i alle fall veldig "artige" navn, vi kaller henne Heldi enda, da vi ikke hadde bedre fantasi da vi hentet henne Siter
rottmaneier Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Skrevet 21. Juni 2011 Se der ja! Fiine Heldi Har litt bilder av Heldi og Ophelia: Heldi til høyre Her var hun vel 3 mnd? Og siste møte mellom Heldi og Offe Sliiten etter å ha herjet så fælt Håper det går greit at jeg la inn litt bilder av henne Siter
Troika-09 Skrevet 21. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2011 Kjempefint at du la de inn! Vi må få til et lite treff igjen snart Vi må øve på tannvisning også Siter
rottmaneier Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Skrevet 21. Juni 2011 Kjempefint at du la de inn! Vi må få til et lite treff igjen snart Vi må øve på tannvisning også Ja, tannvisning er viktig! Ophelia trenger også all den treningen hun kan få Må ihvertfall få til en trening før vålerbanen Siter
Troika-09 Skrevet 6. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Heldi fyller 1 år i dag! Skjønner ikke helt hvor tiden har blitt av... Dagen har til nå blitt feiret med tur på golfbanen og kyllingklubber til lunsj. Noen bilder av Heldi og Troika: Siter
soelvd Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Så fine! Og så utrolig kult stamtavlenavn.. Siter
simira Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Gojenta! Vi ses vel i rallyringen snart? Siter
skaujenta Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Gratulerer med dagen til Heldi! Både hun og Troika var jo nyydelige, liker SBT med slike farger og tegninger! Siter
rottmaneier Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Gratulerer med dagen lille musa! Nå må vi få til en ringtrening snart! Og litt lek Siter
Troika-09 Skrevet 6. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Gratulerer med dagen lille musa! Nå må vi få til en ringtrening snart! Og litt lek Ja, det hadde vært koselig å se dere igjen snart! Og lek er hun i alle fall klar for når som helst om det er opp til henne Vi skal stille på Hellerudsletta i feb... 1 Siter
Troika-09 Skrevet 6. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Gojenta! Vi ses vel i rallyringen snart? Nja, ser ikke helt for meg noe rally i år... Men det blir spennende å se hvilke endringer som kommer Siter
Papillon Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Så fin hun er Og jeg synes Nordbrenna navnene er utrolig morsomme, Heidi Husmus er jo utrolig søtt Siter
rottmaneier Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Så fin hun er Og jeg synes Nordbrenna navnene er utrolig morsomme, Heidi Husmus er jo utrolig søtt HeLdi husmus Maaange som tror det er Heidi, så måtte bare rette opp Siter
Papillon Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 HeLdi husmus Maaange som tror det er Heidi, så måtte bare rette opp Ah, ser det nå, men øyet mitt leser liksom Heidi Siter
Troika-09 Skrevet 14. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2014 På tide med litt oppdatering her, ser jeg. Heldi er 3.5 år nå og i helga har vi vært på blodsporkurs via raseklubben. Utrolig moro å se hvor raskt hundene skjønner hva de skal. Håper å trene mer på dette framover. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
Recommended Posts