Gå til innhold
Hundesonen.no

Ølen 11-12 februar


Wulfi

Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Skal du til Ølen?

Til Aud..

Ja når en melder på over nett så får en en mail som bekrefter at du har meldt på.

Wulfi..

meg du spør???

jeg skal, har meldt på to japaneren men har ikke fått noe bekreftelse mail enda så da får de heller ikke pengene mine. hadde nokk tull på forrige utstilling vi var på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he ja jeg ringte å stressa damen i andre ende(meg..... sadist.......... nei aldri :( )

nei det som var svaret er at det greiene som vi har meldt på via nett med er nede for telling og det blir ordnet nå de nærmeste dagene og da blir alle bekreftelsene sendt ut, men jeg kunne få vite om vi var påmeldt via tlf også, men jeg fant ut at jeg skule gi dem 2 dager til og hvis ingenting skjer da så skal jeg ringe å stresse de enda mere og be om å få vite om jeg er påmeldt eller ikke. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får prøve å ringe lederen i utstillingskomiteen,

Jean Døvik 52 76 58 85

:D

Hun er kjempekjekk å snakke med, og er utrolig serviceinnstilt :D

Jeg reiser oppover søndagen og skal stille Leah og Raven (hun som heter Kira nå :D ) Har antakelig også med meg valpene til Nemi :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjempekjekk å snakke med, og er utrolig serviceinnstilt :D

Jeg reiser oppover søndagen og skal stille Leah og Raven (hun som heter Kira nå :D ) Har antakelig også med meg valpene til Nemi :D:D

Digg Digg, da skal jeg komme å kose på dem :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...