Gå til innhold
Hundesonen.no

Chihuahua?


Petronella

Recommended Posts

Altså - når man i en tråd fremstiller chihuahua som en risikorase om man ikke er pinlig nøye med å holde den nede osv. - så høres det jo ut som dere beskriver hunden fra h.... - og det er den ikke.

Jeg skriver også at jeg er helt for at hund får være hund og at en hund uansett skal ha oppdragelse - men det er bare ikke noen katastrofe om ei rotte på halvanna kilo slår seg vrang.

Og jo.... jeg har blitt bitt av både pomme og chihuahua - og det ble hull, men vondt var det ikke.... det var ikke engang ubehagelig, men jeg skvatt da den kom som en huggorm og den traff og jeg trakk til meg hånda og da laget den en flenge....

Oppe i her fremstilles jo chihuahua nesten som en hardbarka brukshund som ikke bør komme til noen som vil ha "pyntehund" og da må jeg jo bare le. De er laga for å være pyntehunder liksom.

Har du noen gang sett er eier som er "oppspist" av sin lille hund både på armer, bein, rygg osv. Tror du det er gøy eller billig å ha en hund som må dopes ned for hver gang man skal klippe klørne på den? Det er ikke meningen å framstille Chihuahuan som hunden fra h******* MEN det finnes mange av de. Jeg personlig synes det er drit vondt å bli bitt av en katt, så å bli glefset etter av en liten hund daglig hadde jeg ikke orket, da er det vel bedre å forebygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_confused:

Det er vel ingen som har sagt at chihuahuen ikke skal oppdras som andre hunder? :icon_confused:

eee, nei, har jeg beskylt noen for det? Det var bare de 2 første linjene i mitt innlegg som var rettet mot ditt innlegg, resten var meget generelt :)

(multisiteringen min funket ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...