Monica123 Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Skrevet 13. Juni 2011 Alma Amiga Foxi Foxi Foxi Happy Issi Nemi Peggy Saeta Saeta Saeta Verdens søteste søstre Alma og tindra Tindra Tindra og Alma
Artemis Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Skrevet 13. Juni 2011 Fine bilder! Hvem eier "Happy"? Synes at den var flott!
Monica123 Skrevet 13. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2011 Fine bilder! Hvem eier "Happy"? Synes at den var flott! Det er ei vennine av meg hun har bruker her inne,men sjelden hun er her
Guest janson Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Skrevet 13. Juni 2011 Fine bilder! Ser ut som om dere har hatt det veldig hyggelig. Og maks imponert over Peggy og hennes kjever! Vurderte å slenge meg med, men med mine veifinningsskills så hadde nok ikke jeg dukket opp før sent i kveld. Selv om jeg har nesten vært i Drammen to ganger ved et uhell.
turbobensen Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Skrevet 13. Juni 2011 ser ut som om dere har hatt det kjempe koselig! neste gang SKAL jeg være med, om jeg så må dra til Trøndelag. Jeg trenger hundevenner
Heidihj Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Skrevet 13. Juni 2011 Flotte bilder! Så veldig koselig ut! Vi får prøve å slenge oss med neste gang. Nå er det jo snart sommerferie på meg. Stemmer for Drammen-treff i sommer!
Monica123 Skrevet 13. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2011 ser ut som om dere har hatt det kjempe koselig! neste gang SKAL jeg være med, om jeg så må dra til Trøndelag. Jeg trenger hundevenner Vi vil være hunde venner
MegaMarie Skrevet 14. Juni 2011 Rapporter Skrevet 14. Juni 2011 Haha, Issi virker som en skikkelig sitte på fanget hund Hun skjønner sikkert ikke hvor stor hun er. Fine bilder, og fint vær
Anette Skrevet 14. Juni 2011 Rapporter Skrevet 14. Juni 2011 Haha, Issi virker som en skikkelig sitte på fanget hund Hun skjønner sikkert ikke hvor stor hun er. Fine bilder, og fint vær Du trenger bare å blunke og VIPS så har du hun på fanget Hjelper jo overhodet ikke når Thorstein har henne på fanget støtt og stadig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar