Gå til innhold
Hundesonen.no

Tino Pehar? Erfaring anyone?


dorab01

Recommended Posts

Jeg har stillt for han 2 ganger, og synes har har vært trivelig og grei. Opptatt av bevgelser noe jeg setter pris på. Jeg liker han, og melder gjerne på for han flere ganger.

Krtikker fra han:

"18 mnd Good proporsjons. Excellent form of head. Could have had darker eyes. Excellent ear set. Excellent angulations and topline. Very sound movement, but up and down a bit narrow in front. "

"1 year old. Very good size. medium strong bones. Good head. Should have had darker eyes. Corr earset. Corr topline and tail carr. Very good angulation. Exelent movement for age. Correct coat quality"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han plasserte Trym som nr 3 i åpen klasse med CK i Kristiansand (21 hanner i åpen) så så nøye på bevegelser tror jeg han ikke er, for Trym paddler.

Han er en kjempetrivelig dommer som liker å tulle litt med eiere og hunder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stilt for han 2 ganger! Grei fyr :P

Men vil nok ikke velge ut han senere!

Sist jeg stilte for han var vell et par mnd siden og vi sprang sprang sprang såååå mye :P holdt nesten på å stupe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet for ham to ganger, og han liker å se folk løpe - MYE! :lol: Selv synes jeg han ga gode kritikker og han var nøye med flere av utstillerne at de forsto hva han evt trakk for. Hyggelig fyr, og som nevnt over liker han å tulle litt med folk hvis han ser at det passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...