Jeampi Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Ble litt inspirtert av chihuahua tråden under her og lurte på hvordan dere uttaler pomeranian? Er mange forskjellige måter der også. Her er noen: -Pomeranian (rett frem) -Pomeranien -Pomerainian (slik uttaler jeg det med engelsk uttale) -Pomrian
Baby Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Nå som jeg faktisk leser navnet ordentlig ser jeg at jeg har lest det helt feil da.. Har sagt Pomerian jeg. :oops:
Benedicte Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Jeg sier pomeranian rett frem Er også veldig mange som sier pomereinien (høres nesten engelsk ut) (sier også sjiuaua eller noe )
Karris Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Trodde det het pomerianer en god stund og har aldri klart å legge vekk den feilen. Har blitt til at jeg sier det feil. Får kanskje prøve å si det riktig fra nå av... :oops:
Taz Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Sier det rett ut. Men som regel Pomme.
Jeampi Skrevet 5. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Jeg sier pomeranian rett frem Er også veldig mange som sier pomereinien (høres nesten engelsk ut) (sier også sjiuaua eller noe ) Ja det er slik jeg sier det...Engelsk med norske "r'er"
Toya Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Sier det rett ut. Men som regel Pomme. samme her
Calina Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 hmm...blir vel pomereinien ja... eller pomme.
SD Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Nå som jeg faktisk leser navnet ordentlig ser jeg at jeg har lest det helt feil da.. Har sagt Pomerian jeg. :oops: Hehe, samme her :-)
WheatenMali Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 rett fram slik det er skrevet
Silje Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Sier det med engelsk uttale jeg.. Pomereinien... Sier de fleste raser emd engelsk uttale egentlig... (utenom eghund og slikt da )
M.J Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Skrevet 6. Desember 2005 Sier Pomeranien eller Pomereinien, eller engelsk.. Sier litt forskjellig
LiLi Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Skrevet 7. Desember 2005 Jeg sier det på engelsk jeg Eller så sier jeg bare pom eller pomme..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar