SandyEyeCandy Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Marianne og jeg lassa bilen og dro til Grenseland for å passe på det røde huset, den lille blå (Avalon har nemlig vokst fra søstra si, sånn at Tíbrá er den lille plutselig) og de flagrende sheltiene. Aiko og Marvin synes. Imouto og Villa er også inni der et sted. Vi er framme! Imouto har tru på naturlig skjønnhet og gidder selvsagt ikke løfte hodet bare for å ta seg ut. Spés og Tíbrá. Sjekk makelig sittestilling på knertis! Hurra, vann å grise med! Marianne leker gjeter. Aiko synes som vanlig ikke at det er så viktig å være en del av gjengen. Too cool for school? Vi har knerta helgas første vin! De røde farer og den lille blå er i gang! Vakker Spés. Tulle-Spés! Aiko passer på å være totalt nedrøyta HVER gang vi er hos Caroline og har sjansen til å ta litt fine bilder. Hurra for det... Sirius og Imouto planlegger neste hyss mot gjengen. Mølje: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Haha, Tíbrá har på sjarmgliset på det siste bildet Hun leker mye med munnen sin hun Koselige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Hundehviskerne skal på tur med hele gjengen! Fra venstre: Villa, Marvin, Marianne, Saeta, Tíbrá, Sandra, Imouto, Sirius (i alle fall rompa hans), Spés og Aiko. Marvin har Disney-sovemunn. Knertmonsteret tok sofaen. Vakreste trollbolla. Lunsj: Omelett og rødvin! Sirus vasker tante med omhu. Saeta og Tíbrá tenkte de også kunne hjelpe til, noe jeg syntes var koselig, men nå ser jeg jo at Sirius har andre planer... Saeta er jenta i vinden! Sirus foran, mor og søster bak. Knertis. Alle leker: Gaselle/shiba: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diffi Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Herlig bildekavalkade Ser ut som at både to -og firbente koste seg! Også får jeg alltid brått lyst på en tredje hund når jeg ser sånne bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Pust i bakken. Aiko til venstre, Imouto til høyre. Villa løper rundt og er lykkelig fordi mamsen kommer ut! Marvin renser tenna. Vakker! Ikke helt borte denne heller! Imouto 8 mnd. Glisa! Man ikke løpe iddjot hele tida, sier Tíbrá. Man må nemlig rulle i gresset og gjøre seg deilig også. Villa er husvarm. Tíbrá og jeg er glade i hverandre. Marvin og Villa er glade i Marianne. Akkurat der veit jeg ikke om følelsen er gjensidig. Ny tur før hjemreise: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Noe sier meg at det ble litt vin *ler* Ser ut som hele gjengen koste seg fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Noe sier meg at det ble litt vin *ler* Ser ut som hele gjengen koste seg fælt! Tsk, det blei så mye frisk luft at vi ikke fikk i oss begge flaskene engang (sjøl om jeg tok veldig ansvar). Og ja, det er veldig godt å ha 8 hunder sammen i full harmoni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Oj, er det sånn shibaer ser ut med sommerpels?? (Vesla har ikke hatt kortpels siden gudene vet når. Hun kommer til å få klimasjokk når vi ankommer østlandet over helgen!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Oj, er det sånn shibaer ser ut med sommerpels?? (Vesla har ikke hatt kortpels siden gudene vet når. Hun kommer til å få klimasjokk når vi ankommer østlandet over helgen!) Aiko har kun dekkhår, og nå røyter hun dem også... Legg spesielt merke til den gale vitenskapsmann-looken rundt hodet, null manke, bare fjoner. Det er ikke alle som mister så mye, men Aiko har ekstremt god pelskvalitet ellers, så det skulle bare mangle om ikke pryden byttes ut innimellom, hehe. Imouto har full sommerpels, med underull og dekkhår og alt, men det er fortsatt valpepels, er spent på åssen hun ser ut nedrøyta og ikke minst i full vinterpels. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Åååå ser ut som en fantastisk helg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 hehehe, fine hundene og eiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Så ut som en fin helg med mange hunder som koste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Den som hadde hatt et sånt fint hus langt inni skogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Kjempe fine bilder av flotte hunder Er bare litt misunnlig på Caroline sitt røde hus i skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Så fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Åh så deilig det ser ut til at dere har hatt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Herlige bilder av herlige hunder på et herlig sted . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Mange koselige bilder av både hunder og eiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Herlig, herlig, herlig! Er jo ikke annet å si! Blide hunder og blide jenter! Neste gang må jeg prøve å komme på besøk til dere når dere er her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Herlig! Er dere tilgjengelig for dyrehagepass på rena også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Herlig! Er dere tilgjengelig for dyrehagepass på rena også? Å javisst! Aiko sier at hun har skikkelig, skikkelig lyst til å hilse på HønePøne og gjengen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Helgen sin det kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Tibrá, Saeta og Villa Kjempe fine bilder! Jeg vil også elske Eagermind! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Utrolig koselige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar