Gjest Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Så koselig For en gjeng vakre hunder samlet på et sted.
MiO Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Får ikke akkurat mindre lyst på en hund til når jeg ser sånne fiiiine bilder! Masse flotte hunder (og eiere selvsagt) var det! Takk for at du delte!
Caroline Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Det er så herlig å se bilder, og se at hundene har storkost seg sammen med dere altså Ikke at jeg var i tvil om at de ville gjøre det, men det er noe eget med å se bilder.
SandyEyeCandy Skrevet 9. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Det er så herlig å se bilder, og se at hundene har storkost seg sammen med dere altså Ikke at jeg var i tvil om at de ville gjøre det, men det er noe eget med å se bilder. Det er klart det er fint med "bildebevis". Marianne har sitt sett og kommer sikkert til å legge ut flere, blant annet en del av meg på rygg i skråninga fordi jeg trilla rundt pga masse hunder som kjærlighetsoverfalt meg, haha.
turbobensen Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 så mange koselige bilder vet om et par bikkjer her som blei veldig misunnelige nå. Vi vil også leke med alle voffsene, hilsen Ben og Maja
Marianne&Java Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Så mange herlig bilder Nydelige hunder, alle sammen! Er jo ikke rart at man ønsker seg flere hunder når man ser så harmoniske bilder Kjempe fine bilder av flotte hunder Er bare litt misunnlig på Caroline sitt røde hus i skogen Da er vi to
Peers Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Herlige bilder! Ser ut som om dere hadde en super helg, og det er så fint å se så mange hunder som går så fint sammen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar