Gå til innhold
Hundesonen.no

We love Eagermind!

SandyEyeCandy

Recommended Posts

Marianne og jeg lassa bilen og dro til Grenseland for å passe på det røde huset, den lille blå (Avalon har nemlig vokst fra søstra si, sånn at Tíbrá er den lille plutselig) og de flagrende sheltiene. :heart:

DSC_4138.jpgAiko og Marvin synes. Imouto og Villa er også inni der et sted.

DSC_4153.jpgVi er framme! Imouto har tru på naturlig skjønnhet og gidder selvsagt ikke løfte hodet bare for å ta seg ut. :aww:

DSC_4155.jpgSpés og Tíbrá.

DSC_4160.jpgSjekk makelig sittestilling på knertis! :lol:

DSC_4179.jpgHurra, vann å grise med! :banana:

DSC_4180.jpgMarianne leker gjeter.

DSC_4201.jpgAiko synes som vanlig ikke at det er så viktig å være en del av gjengen. Too cool for school? :whistle:

DSC_4204.jpgVi har knerta helgas første vin!

DSC_4213.jpgDSC_4218.jpgDe røde farer og den lille blå er i gang!

DSC_4245.jpgVakker Spés.

DSC_4249.jpgTulle-Spés! :ahappy:

DSC_4236.jpgAiko passer på å være totalt nedrøyta HVER gang vi er hos Caroline og har sjansen til å ta litt fine bilder. Hurra for det... :getlost:

DSC_4253.jpgSirius og Imouto planlegger neste hyss mot gjengen.

Mølje: DSC_4272.jpgDSC_4274.jpgDSC_4275.jpgDSC_4277.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_4289.jpgHundehviskerne skal på tur med hele gjengen! Fra venstre: Villa, Marvin, Marianne, Saeta, Tíbrá, Sandra, Imouto, Sirius (i alle fall rompa hans), Spés og Aiko.

DSC_4298.jpgMarvin har Disney-sovemunn.

DSC_4314.jpgKnertmonsteret tok sofaen.

DSC_4319.jpgVakreste trollbolla.

DSC_4329.jpgLunsj: Omelett og rødvin!

DSC_4347.jpgSirus vasker tante med omhu.

DSC_4349.jpgSaeta og Tíbrá tenkte de også kunne hjelpe til, noe jeg syntes var koselig, men nå ser jeg jo at Sirius har andre planer... :lol:

DSC_4352.jpgSaeta er jenta i vinden!

DSC_4357.jpgSirus foran, mor og søster bak.

DSC_4365.jpgKnertis.

Alle leker: DSC_4381.jpgDSC_4398.jpgDSC_4401.jpgDSC_4404.jpgDSC_4407.jpgDSC_4432.jpg

Gaselle/shiba: DSC_4411.jpgDSC_4419.jpgDSC_4421.jpgDSC_4435.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_4446.jpgPust i bakken. Aiko til venstre, Imouto til høyre.

DSC_4451.jpgVilla løper rundt og er lykkelig fordi mamsen kommer ut!

DSC_4466.jpgMarvin renser tenna.

DSC_4474.jpgVakker!

DSC_4481.jpgIkke helt borte denne heller! Imouto 8 mnd.

DSC_4489.jpgGlisa!

DSC_4497.jpgMan ikke løpe iddjot hele tida, sier Tíbrá.

DSC_4500.jpgMan må nemlig rulle i gresset og gjøre seg deilig også. :heart:

DSC_4502.jpgVilla er husvarm.

DSC_4504.jpgTíbrá og jeg er glade i hverandre. :wub:

DSC_4507.jpgMarvin og Villa er glade i Marianne. Akkurat der veit jeg ikke om følelsen er gjensidig. :P

Ny tur før hjemreise: DSC_4508.jpgDSC_4509.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at det ble litt vin *ler*

Ser ut som hele gjengen koste seg fælt!

Tsk, det blei så mye frisk luft at vi ikke fikk i oss begge flaskene engang (sjøl om jeg tok veldig ansvar).

Og ja, det er veldig godt å ha 8 hunder sammen i full harmoni. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, er det sånn shibaer ser ut med sommerpels?? (Vesla har ikke hatt kortpels siden gudene vet når. Hun kommer til å få klimasjokk når vi ankommer østlandet over helgen!)

Aiko har kun dekkhår, og nå røyter hun dem også... :blink: Legg spesielt merke til den gale vitenskapsmann-looken rundt hodet, null manke, bare fjoner. :lol: Det er ikke alle som mister så mye, men Aiko har ekstremt god pelskvalitet ellers, så det skulle bare mangle om ikke pryden byttes ut innimellom, hehe. Imouto har full sommerpels, med underull og dekkhår og alt, men det er fortsatt valpepels, er spent på åssen hun ser ut nedrøyta og ikke minst i full vinterpels. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...