Gå til innhold
Hundesonen.no

Knurring


Djervekvinnen

Recommended Posts

Har noen av dere som har svart i denne tråden, noen gang sjekket hunden for låsninger?

Nitro har knurret siden han kom i hus som liten valp. Og i ettertid gikk han til kiropraktorbehandlinger pga beinbruddet, så evnt låsninger ble tatt hånd om. Så jeg vet at det ikke har noe med helse å gjøre, men personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en suring hjemme. Ace kan klage på alt fra sen kveldsmat, til kosing, når vi skal snu litt på han i sengen, om han får litt tilsnakk om han ikke oppfører seg... jah.. Protesterer høylytt når han føler seg urettferdig behandlet eller bare skal ha siste ordet. Pleier å ignorere det. Finnes ikke noe vondt i han, han bare er sånn. Kan for all del se litt voldsomt ut om sambo løfter han opp på fanget (store hunden på 30kg) og Ace brøler og flekker tenner. Men i det han er plassert godt i armkroken er det bare koselyder fra suringen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene min er sånn, men det er frustrasjonsbjeffing. Om han ikke setter seg skikkelig inn på plass og jeg må gjenta kommandoen flere ganger feks, eller pirker på ting, da bjeffer han.

Samme når han er oppmerksomhetssyk. Da kommer han og gnafser/biter i genseren eller hendene mine. Dette går over til knurring og bjeffing om jeg lar han.. Er litt artig og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...