Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentur


MegaMarie

Recommended Posts

Det ble en skikkelig sonentur på meg og Blondie i går. Jeg avtalte først at meg, Spinoza og GunhildM skulle gå tur i lag, men så kunne ikke GunhildM, så ble Charliotte med, og deretter ble Hapzen med også :lol: Koselig var det ihvertfall :D

Til skrekk og advarsel for folk som ønsker seg papillon nummer 2

5787040895_31a9446573_z.jpg

Til info så var hun skikkelig dårlig i magen den dagen da :P Er ikke slik til vanlig.

Casper flyr i Thia mens Hermes ser på

5787597564_3a8826bb6d_z.jpg

Casper og Thia ødelegger stranden :lol:

5787598078_c5b979ffe1_z.jpg

Hermes i full fres! Vanskelig å ta bilder av denne karen her!

5787598476_ca1a266aa4_z.jpg

Litt sliten Hermes, men bare litt :lol:

5787598886_38262bbfd9_z.jpg

Hermes skjønner ikke hvorfor ingen vil ha pinnen hans lengre

5787600192_4457fa492e_z.jpg

Thia svømmer og svømmer

5787043343_869a1f2624_z.jpg

Søte lille vofsen min :wub:

5787039799_9bd46af4b6_z.jpg

5787596208_5972705ab4_z.jpg

5787595142_2f789dbeda_z.jpg

5787591848_5aabf216b1_z.jpg

5787036375_db3beef7b8_z.jpg

5787038825_98f9370ca8_z.jpg

5787038347_90a3ecc77b_z.jpg

5787037309_f20a98552c_z.jpg

5787593726_94c516c552_z.jpg

Takk for en hyggelig tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnetteogAmiga: Thia har da vært fin hele tiden :aww: Men ja, hun er blitt skikkelig fin :D

Djervekvinnen: Det var noe med Hermes sitt ribbein, ja. Om det var halt, husker jeg ikke. Spinoza kan for fortelle selv når han kommer på :)

Fikk ikke særlig lyst på papillon nei! :lol:

Haha, det skjønner jeg :lol:

Her er det forrige bildet mitt til skrekk og advarsel

5719440761_af881d3e9c_z.jpg

Vi gikk på tur i fyllingsdalen, rundt Svarttjørna eller hva det heter der.

Charliotte: Bare å ta bilder om du vil ha :D

Og angående fargen til Hermes, så vet jeg rett og slett ikke. Igjen, så får vi vente til Spinoza kommer inn her og kan svare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supre bilder :) Utrolig flott!

Takk for en fin tur :D

Anette&Amiga, takk for det, selv synes jeg hun har vokst bra til :)

Her er et bilde jeg tok samme dagen (etter hun hadde svømt etter noen ender):

2011-05-31%25252014.03.54-1.jpg

MEN VI MÅ HA FLERE BILDER, HELT KLART!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh har Hermes også et halvt ribbein? Spør Nitro som selv har det.

Det er vel noe slikt. Siste ribbeinet på ene siden som stikker ut. Er vel dette som skal være løst? Virker ikke å irritere ham noe særlig, men er litt ekkelt når det stikker ut.

Åh har Hermes også et halvt ribbein? Spør Nitro som selv har det.

Han er registrert som brindle med hvit (er hvit på brystet og beina). Vet ikke helt hva fargen heter. Lemon har blitt nevnt, noen sier fawn. Jeg er ikke ekspert selv. Fin syns vi uansett han er, selv med sine små feil tatt i betraktning :)

Og tusen takk for turen, dere! Hermes tar gjerne en reprise. Han gråt litt på nesen på vei hjem, da han plutselig oppdaget at Blondie ikke gikk ved siden av ham lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tusen takk for turen, dere! Hermes tar gjerne en reprise. Han gråt litt på nesen på vei hjem, da han plutselig oppdaget at Blondie ikke gikk ved siden av ham lengre.

Næmmen så søt da :wub:

Her er film at Thia som svømmer etter en and. Anden virket til å syntes det var kjempe morsomt :lol: Det gjorde vel vi også, en liten stund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! :lol: Husker jeg var livredd for at hun skulle slite seg ut sånn at jeg måtte hoppe uti etter henne :lol: for SÅ varmt var det ikke!

Spinoza, Thia har forresten fått løpetid, så da var det ikke så rart Hermes likte henne :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinoza, Thia har forresten fått løpetid, så da var det ikke så rart Hermes likte henne :innocent:

Se der ja... sånn er det. Men Hermes har prøvd seg på tisper (og kastrerte hanner) den siste tiden, så det er nok litt ekstra drifter i den alderen han er i nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
    • Ja, han både tisser og bæsjer. Gjør det samme som han gjør på morgenen, bare noen timer tidligere. Skulle jo tro han ville slitt mer med å holde seg når han var mindre og blære og alt var mindre, enn nå som alt skal ha blitt større.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...