MegaMarie Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Det ble en skikkelig sonentur på meg og Blondie i går. Jeg avtalte først at meg, Spinoza og GunhildM skulle gå tur i lag, men så kunne ikke GunhildM, så ble Charliotte med, og deretter ble Hapzen med også Koselig var det ihvertfall Til skrekk og advarsel for folk som ønsker seg papillon nummer 2 Til info så var hun skikkelig dårlig i magen den dagen da Er ikke slik til vanlig. Casper flyr i Thia mens Hermes ser på Casper og Thia ødelegger stranden Hermes i full fres! Vanskelig å ta bilder av denne karen her! Litt sliten Hermes, men bare litt Hermes skjønner ikke hvorfor ingen vil ha pinnen hans lengre Thia svømmer og svømmer Søte lille vofsen min Takk for en hyggelig tur
Anette Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Thia har blitt fin! Trenger helt klart mer bilder
Djervekvinnen Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Åh har Hermes også et halvt ribbein? Spør Nitro som selv har det. Flotte bilder! Så ut som de koste seg masse
Artemis Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Fine bilder! Hvor gikk dere på tur? Fikk ikke særlig lyst på papillon nei!
Quintinus Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Fine bilder, Marie! ..Takk for en fin tur
Justisia Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Herlige hunder da :-) Er Hermes fargen man kaller lemonbrindle?
MegaMarie Skrevet 1. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 AnetteogAmiga: Thia har da vært fin hele tiden Men ja, hun er blitt skikkelig fin Djervekvinnen: Det var noe med Hermes sitt ribbein, ja. Om det var halt, husker jeg ikke. Spinoza kan for fortelle selv når han kommer på Fikk ikke særlig lyst på papillon nei! Haha, det skjønner jeg Her er det forrige bildet mitt til skrekk og advarsel Vi gikk på tur i fyllingsdalen, rundt Svarttjørna eller hva det heter der. Charliotte: Bare å ta bilder om du vil ha Og angående fargen til Hermes, så vet jeg rett og slett ikke. Igjen, så får vi vente til Spinoza kommer inn her og kan svare
SoppenCamilla Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Fine bilder av herlige hunder! Til og med bæsjungen!
HeleneFS Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Supre bilder Utrolig flott! Takk for en fin tur Anette&Amiga, takk for det, selv synes jeg hun har vokst bra til Her er et bilde jeg tok samme dagen (etter hun hadde svømt etter noen ender): MEN VI MÅ HA FLERE BILDER, HELT KLART!!!
Lola Pagola Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Kjempefine bilder! Jeg er litt forelsket i Hermes! ' Ler meg ihjel av det første bildet :lol:
Hermes Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Åh har Hermes også et halvt ribbein? Spør Nitro som selv har det. Det er vel noe slikt. Siste ribbeinet på ene siden som stikker ut. Er vel dette som skal være løst? Virker ikke å irritere ham noe særlig, men er litt ekkelt når det stikker ut. Åh har Hermes også et halvt ribbein? Spør Nitro som selv har det. Han er registrert som brindle med hvit (er hvit på brystet og beina). Vet ikke helt hva fargen heter. Lemon har blitt nevnt, noen sier fawn. Jeg er ikke ekspert selv. Fin syns vi uansett han er, selv med sine små feil tatt i betraktning Og tusen takk for turen, dere! Hermes tar gjerne en reprise. Han gråt litt på nesen på vei hjem, da han plutselig oppdaget at Blondie ikke gikk ved siden av ham lengre.
MegaMarie Skrevet 2. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Og tusen takk for turen, dere! Hermes tar gjerne en reprise. Han gråt litt på nesen på vei hjem, da han plutselig oppdaget at Blondie ikke gikk ved siden av ham lengre. Næmmen så søt da Her er film at Thia som svømmer etter en and. Anden virket til å syntes det var kjempe morsomt Det gjorde vel vi også, en liten stund
Hermes Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Det ble en ganske lang svømmetur for lille Thia
HeleneFS Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Hahaha! Husker jeg var livredd for at hun skulle slite seg ut sånn at jeg måtte hoppe uti etter henne for SÅ varmt var det ikke! Spinoza, Thia har forresten fått løpetid, så da var det ikke så rart Hermes likte henne
Hermes Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Spinoza, Thia har forresten fått løpetid, så da var det ikke så rart Hermes likte henne Se der ja... sånn er det. Men Hermes har prøvd seg på tisper (og kastrerte hanner) den siste tiden, så det er nok litt ekstra drifter i den alderen han er i nå også.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar