Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeutstyrsbutikk for bruks- og tjenestehund

SoppenCamilla

Recommended Posts

Velkommen til vår butikk i Sarpsborg.

Bruks - og tjenestehund er en butikk for alle som har hund. Vi ønsker å kunne tilby alle hundeeiere det de trenger til sin hund. Om vi ikke har det du trenger, skal vi gjøre vårt beste for å få tak i varen.

Vi åpner mandag 06.Juni, kl 10.00

Det vil bli opprettet en nettbutikk, slik at alle har mulighet til å handle hos oss.

Her er Facebooksiden, lik og del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Du velger størrelse på den fargen du ikke vil ha.

hæææ? :blink:

Hurtta lifeguard, halvstrup

- Orange 40 - 50cm

- Rosa 45 - 55cm

Jeg skal jo bare ha den oransje :frantics: det der var bare vanskelig. La til orangje og får beskjed jeg må ha rosa så tar jeg og velger i rosa også så dukkern sånn i handlevogna. Dette får meg til å gro gråe hår altså :P Må være mulig å velge bare en av de :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror dere man måler dette? Lurer alltid på det med halvstrup... altså er 50 cm HELE halsbåndet når det er på sitt videste, eller er det når det er snurpet sammen, bare skinndelen?

http://www.bruksogtj...products_id/121

Amiga sitt er 45 (står det inni) og det er 45 på det bredeste. Målte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk :) synes det er dumt at målene oppgis slik, det som er interessant er jo egentlig hvor langt det er snurpet inn, jeg vil ha ett som går stramt rundt halsen men som ikke struper på det innerste, og da blir det litt meningsløst når de måler på den måten... gidder du å måle hvor lang kjettingen er ca, så jeg vet hvor mye jeg skal trekke fra? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk :) synes det er dumt at målene oppgis slik, det som er interessant er jo egentlig hvor langt det er snurpet inn, jeg vil ha ett som går stramt rundt halsen men som ikke struper på det innerste, og da blir det litt meningsløst når de måler på den måten... gidder du å måle hvor lang kjettingen er ca, så jeg vet hvor mye jeg skal trekke fra? :D

10 cm på bruks butikken står stramt og utstrekt mål da. 40-50 cm etc. jeg skal ha det som er 35-45 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...