Gå til innhold
Hundesonen.no

Pris på V&H i Trondheim


Mari

Recommended Posts

Det ser ut som det er kun Troll Hundefôr som ikke er dyrebutikk basert forhandler i følge nettsidene til V&H. Tar jeg feil når jeg tenker at de er de rimeligste? Er det noen som vet priser på V&H i Trondheim? Kanskje spesielt hvilke rabatter man får når man kjøper stort, som i 200 kilo og over?

Man blir kanskje bortskjemt av å hente hos produsent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg virker det som om alle forhandlerne holder lik pris, med en liten krone el to i forskjell. Men dyrebutikkene har stort sett bare 1/2 kg pølsene inne, de større pølsene/blokkene må bestilles. Troll og Jaros Hund er nok de som ev vil gi rabatter på større innkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

250 sist jeg kjøpte på TAM. 5 kg koster 79 pr stk.

Ser at Jaros tar 230 ved kjøp av min 5 stk, og de har alltid på lager. Hos Troll har jeg ikke handlet, så vet ikke prisene der, ikke står de på hjemmesiden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Det er forskjell på en blokk og så mye som 250kg så be om tilbud fra dem som har og handle hos den som er billigst. Si gjerne at du kan komme og hente samme dag som maten kommer. Vil tro du får ned utgiften da men ikke så billig som når du henter hos han som lager det. Dem vil nok ha dekket en del på frakt utgiftene.

Her får vi V&H for 150 kr pakka hvis vi kjøper over en hvis antall kg (husker ikke eksakt) men mener at du har oversteget den. Så det er lov til å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok annonnsert på finn jeg etter private som selger/har noe og selge, evt finne noen og bestille sammen med og bestille rett fra forhandler.. Jeg kjøpte av ei venninde før og tror jeg betalte 16-17kr kg for pølser. På troll ser jeg de skal ha 30 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å gå sammen med andre. Jeg kjenner flere råfôrere der oppe som helt sikkert setter pris på det.

Snålt at det er billigere å kjøpe ti kilospølser enn det er å kjøpe en tjue kilos blokk på Troll Hundefôr for øvrig.

Det er heller ikke noe problem å kjøre til Melhus om man sparer penger på det.

Vi får prøve å fylle opp fryseren før vi drar tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snålt at det er billigere å kjøpe ti kilospølser enn det er å kjøpe en tjue kilos blokk på Troll Hundefôr for øvrig.

Det blir jo mye dyrere å kjøpe kgs pølser enn en tjue kilos blokk der. Halv pris nesten for blokk. Blokka koster 13.50 pr kg. Ti kilospølser koster 27 kr pr kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo mye dyrere å kjøpe kgs pølser enn en tjue kilos blokk der. Halv pris nesten for blokk. Blokka koster 13.50 pr kg. Ti kilospølser koster 27 kr pr kg.

lol! Hvordan jeg fikk "20 pølser á 1000g Kr. 24,- pr/stk" til å bli 12 kroner kiloen aner jeg ikke. Jeg tror den ene hjernepølsen min må ha en ekstra rynke eller noe. Et eller annet krumspring inni der var det iallfall. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT:

:o Heldige!

Her kan Midtun zoo finne på å ta 125 for 5 kgs pølsene..! :|

I den ene dyrebutikken i Drammen selger de kun halvkilospølsene og de tar 20 kr per pølse :rolleyes2: 18 kr om man kjøper 10 eller flere. Det er helt latterlig... Så jeg har med andre ord betalt 180 kr for 5 kg!

Unnskyld OT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...