[email protected] Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Skrevet 24. Mai 2011 Hei! Jeg ser at det er fler som har eurasier på hundesonen, kanskje på tide med en egen rasetråd? Post gjerne noen bilder av din(e) eurasier(e)! Jeg har selv Leo, en hannhund født 17.mars 2010. Han er av fargen sort/tan og kommer fra kennel Nixenspitze i Båstad. 1 Siter
Ingidano Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Skrevet 24. Mai 2011 Ailo er fra Kennel Carve Canem, født 09.04.09. Farge ulvegrå. Siter
[email protected] Skrevet 24. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2011 wow - utrolig vakker og maskulin! Siter
Gjest Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Skrevet 15. Juli 2011 Dixon er fra Fridlyckans kennel i Sverige. Han er født 6.11.2010 og er viltfarget.(7mnd på bildet) Så har vi Vitani (Essente Qamorette Qia) hun kommer fra Kennel Essente i Finland. Hun er født 27.01.2011 og er fawn.(4mnd på bildet) Siter
[email protected] Skrevet 24. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2011 Fineste voffser det der Siter
bisQuit Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 Kan no legge ut eit lite bilde av en sjarmør eg kjenner NUCH Ingmar av Geehrbacch Siter
[email protected] Skrevet 10. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2011 Næmmen er det ikke BIR/BIS fra rasespesialen! Han er megafin! Siter
Monab88 Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 Kan no legge ut eit lite bilde av en sjarmør eg kjenner NUCH Ingmar av Geehrbacch Wow, han var vakker! Siter
bisQuit Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 Næmmen er det ikke BIR/BIS fra rasespesialen! Han er megafin! Wow, han var vakker! Det stemmer Caroline Stilt 4 ganger totalt og ble NUCH på hundorp forige lørdag Ikkje sant Mona? Siter
Car00line Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 Dere kan jo gjerne skrive litt om rasen og erfaringer Nydelige hunder! Siter
MerlePerle Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Min beste venn <3 Skal virkelig aldri ha noe annet enn denne rasen... 2 Siter
Katharina Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 så søt. Lyst på en Eurasier en gang. Så er eurasier utenfor en butikk engang og da falt jeg pladask for rasen. ? 1 Siter
MerlePerle Skrevet 17. Februar 2016 Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 @Katharina det skjønner jeg!! Det er drømmerasen 1 Siter
MerlePerle Skrevet 9. Mars 2016 Rapporter Skrevet 9. Mars 2016 Drar opp tråden igjen.. Noen flere med denne fantastiske rasen? Legger ved noen bilder av min bestevenninne og livsledsager 2 Siter
Kristin_nord Skrevet 22. Juni 2019 Rapporter Skrevet 22. Juni 2019 Hvor kommer hun fra @MerlePerle? Christian Constantin av Geehrbacch Siter
MerlePerle Skrevet 25. Juni 2019 Rapporter Skrevet 25. Juni 2019 On 6/22/2019 at 1:48 PM, Kristin_nord said: Hvor kommer hun fra @MerlePerle? Christian Constantin av Geehrbacch Så flott din er! ? Min er fra det siste kullet fra kennel Heidida E-kullet! Siter
Katharina Skrevet 27. Juni 2019 Rapporter Skrevet 27. Juni 2019 Så nydelige de er. Ser ut som bamser ? Siter
Kristin_nord Skrevet 25. August 2019 Rapporter Skrevet 25. August 2019 På 6/26/2019 at 12:43 AM, MerlePerle skrev: Så flott din er! ? Min er fra det siste kullet fra kennel Heidida E-kullet! Takk ? Ah, gøy! På 6/28/2019 at 12:51 AM, Katharina skrev: Så nydelige de er. Ser ut som bamser ? De er bamser ? Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.