Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim 2 og 3 juli

Kristiin

Recommended Posts

Skrevet

Vi skal gå klasse 2 på lørdag, og jeg må si jeg er veldig forvirret :icon_confused:

På programmet står det at elite går kl 9, mens klasse 2 går klokken 11. Men på startnummeret står det "oppmøte kl 09" Så når skal vi møte? :icon_confused: Vi har fire timer å kjøre, og jeg orker ikke møte opp før 9 dersom klassen ikke begynner før 11. Noen som vet?

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vi skal gå klasse 2 på lørdag, og jeg må si jeg er veldig forvirret :icon_confused:

På programmet står det at elite går kl 9, mens klasse 2 går klokken 11. Men på startnummeret står det "oppmøte kl 09" Så når skal vi møte? :icon_confused: Vi har fire timer å kjøre, og jeg orker ikke møte opp før 9 dersom klassen ikke begynner før 11. Noen som vet?

Jeg TROR det er en bug i startnummergenereringen som gjør at alle LP-klasser får oppmøtetid klokka 0900 på startnummeret, uavhengig av hva som står i PM. Jeg antar det henger sammen med at det heller ikke - som i eksteriør - står hvilket nummer i rekkefølgen en skal inn i ringen, siden det i eliteklasse er åpnet for loddtrekning av startrekkefølgen. Så jeg TROR du kan gå ut fra det som står i PM. Men en telefon til NKK i morgen kan oppklare det.

Jeg tok startnummerjobben for et LP-stevne for et par helger siden, og da sto alle klasser med oppmøtetid 0900 på startnumrene, selv om vi hadde andre tidspunkt i PM.

Skrevet

Jeg TROR det er en bug i startnummergenereringen som gjør at alle LP-klasser får oppmøtetid klokka 0900 på startnummeret, uavhengig av hva som står i PM. Jeg antar det henger sammen med at det heller ikke - som i eksteriør - står hvilket nummer i rekkefølgen en skal inn i ringen, siden det i eliteklasse er åpnet for loddtrekning av startrekkefølgen. Så jeg TROR du kan gå ut fra det som står i PM. Men en telefon til NKK i morgen kan oppklare det.

Jeg tok startnummerjobben for et LP-stevne for et par helger siden, og da sto alle klasser med oppmøtetid 0900 på startnumrene, selv om vi hadde andre tidspunkt i PM.

Tusen takk for svar :hug: Har sendt mail på mandag, men det er kanskje optimistisk å forvente svar innen lørdag. Skal telefonterrorisere dem i morgen da :ike:

Guest Dratini
Skrevet

Siden protesten er sendt til arrangør med kopi til NKK, så leste jeg arrangør som "Region" og NKK som kopimottaker. Og skjønte ikke hvorfor NKK skulle være kopimottaker siden den er de som er ansvarlige.

Det jeg skrev der har ikke noe med utstillingen som arrangeres til helgen.

Guest Dratini
Skrevet

Vi skal ikke stille, men kommer for sosialisering og er sikkert heiagjeng rundt collie langhår ringen der venninda mi skal stille :cheer:

Nå aner jeg ikke hvor gammel den hunden du skal sosialisere er, men husk at valper under 4 mnd ikke har lov til å entre området.

Edit: 4-tallet ramlet ut fordi Junior hadde skrudd av num-lock :(

Skrevet

Valper under 1 mnd har ikke lov å entre området, eller glemte du å sette et tall foran mnd? :P

Fire måneder, er grensen. Fire uker virker vel særdeles usannsynlig?

Skrevet

Fikk vite dette av oppdretter :) Hun blir 5 mnd den 14. Juli nå, og er født 14. Februar, så det skal gå bra å ha henne med :) Men vi har med papirer sånn tilfelig det skulle oppstå noe :ahappy: Regner med at hun blir temmelig sliten av alt som skjer rundt henne også, så å være der noe særlig lenge er uaktuelt

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...